Firma Link4 uruchomiła pierwszy polisomat, za pomocą którego można kupić polisę ubezpieczeniową. Zapominalscy, mają więc możliwość skorzystania z oferty ubezpieczyciela tuż przed wylotem. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy, wkrótce staną kolejne polisomaty.
Patrycja Kotecka, dyrektor Departamentu Marketingu Link4 wyjaśnia szczegóły wdrożenia sprzętu: „Zanim polisomat stanął na lotnisku w Modlinie, Link4 musiał uzyskać od Urzędu Lotnictwa Cywilnego dodatkowe zgody na ustawienie maszyny w tak newralgicznym miejscu, jakim jest port lotniczy. Sprawę otrzymania stosownych uprawnień ułatwił fakt, iż Link4 jest spółką związaną kapitałowo z PZU, w którym Skarb Państwa posiada swe udziały. Chodziło o stabilność i gwarancję państwowego ubezpieczyciela”.
Wdrożenie pomysłu trwało kilka miesięcy. Chodziło o dopasowanie programu do wymagań Link4, który chciał maksymalnie uprościć i skrócić proces zakupu. Na dotykowym ekranie polisomatu wyświetlają się komunikaty, które krok po kroku prowadzą klienta do finału transakcji, czyli wydrukowania polisy turystycznej.
Już w kwietniu w ofercie Towarzystwa kolejna innowacja
Link4 wystartuje z polisami komunikacyjnymi opartymi o rozwiązania telematyczne, w których bezpieczni kierowcy będą mogli otrzymać premię finansową wypłacaną na koniec okresu ubezpieczenia.
Źródło: www. www.link4.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…