Categories: Aktualności

LINK4 wzmacnia pion sprzedaży agencyjnej

LINK4 wzmocnił pion sprzedaży agencyjnej. Od stycznia do firmy dołączyła Anna Wszoła, która objęła stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. Natomiast Paweł Rabiński został dyrektorem Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4. 

Aktywizacja i skuteczne dotarcie do sprzedawców 

Paweł Rabiński ma bogate doświadczenie w branży ubezpieczeniowej – pracę rozpoczynał w 2002 roku w Compensie. Był tam odpowiedzialny za wdrożenie pierwszego internetowego portalu dla agentów. Natomiast w latach 2006-2018 pracował w PZU m.in. na stanowisku kierownika Projektu „Agent 2.0”, który odpowiadał za standaryzację całej sieci agentów wyłącznych PZU. 

Jak możemy przeczytać, Paweł Rabiński do LINK4 dołączył w styczniu 2019 roku – wówczas objął stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. W firmie odpowiadał za wdrożenie kluczowych zmian, takich jak wprowadzenie regionalnego zarządzania sprzedażą w kanale MULTI oraz zbudowanie kanału sprzedaży opartego na umowach bezpośrednich. Od listopada 2022 odpowiada za cały Pion Sprzedaży Agencyjnej. 

Dziękuję zarządowi LINK4 za zaufanie. Tę szansę traktuję jako docenienie mojej dotychczasowej pracy w kanale multiagencyjnym. Moim celem na najbliższy czas jest jeszcze efektywniejsze wykorzystanie szerokiego potencjału współpracujących z nami partnerów, głównie poprzez aktywizację i skuteczniejsze dotarcie z naszą ofertą do sprzedawców – mówi Paweł Rabiński, dyrektor Pionu Sprzedaży  Agencyjnej LINK4. 

Zaufanie i dobre relacje 

Z opublikowanych informacji wynika, że nowym dyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej LINK4 została Anna Wszoła.  Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Pracowała w obszarze sprzedaży lub wsparcia sprzedaży w takich firmach jak Warta, Uniqa czy InterRisk, pełniąc funkcje menedżerskie i dyrektorskie. Przez ostatnie 2 lata była dyrektorem Biura Sprzedaży w Viviamo – jednej z największych ogólnopolskich multiagencji. Dzięki temu poznała biznes ubezpieczeniowy również z perspektywy agentów. 

– Największą wartością w każdej firmie są dla mnie ludzie, bo to właśnie oni ją tworzą. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do grona ekspertów LINK4. Wszyscy tu wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste. Naszymi innowacyjnymi pomysłami i dobrą energią chcemy „zarażać” też partnerów biznesowych. Zaufanie i dobre relacje to podstawa w każdym biznesie – podkreśla Anna Wszoła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej LINK4. 

Wzmocnienie pionu sprzedaży agencyjnej 

Zmiany w pionie sprzedaży agencyjnej LINK4 mają za zadanie go wzmocnić, a także pozwolić na efektywniejsze wykorzystanie potencjału partnerów współpracujących z LINK4

– Ania jest dla nas bardzo cennym wzmocnieniem pionu sprzedaży agencyjnej. Jestem przekonany, że wykorzystując jej bogate doświadczenie, zdobyte zarówno po stronie Towarzystw Ubezpieczeniowych, jak i agenta, będzie nam dużo łatwiej osiągać cele – dodaje Paweł Rabiński. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

18 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

18 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

22 godziny ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago