LINK4 otrzymało jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w obszarze HR, Employer Brandingu oraz People & Culture. Ubezpieczyciel został doceniony za nowoczesne standardy w relacjach z pracownikami, tworzenie przyjaznego i inkluzywnego miejsca pracy oraz ochronę dobrostanu pracowników.
LINK4 zostało nagrodzone prestiżowym tytułem „Friendly Workplace 2023”. Nagrodę z rąk Michała Białego, dyrektora zarządzającego portalu MarkaPracodawcy.pl. odebrała w Warszawie Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem.
– Ten tytuł utwierdza nas w przekonaniu, że warto inwestować w ludzi. Dla nas każdy pracownik jest ważny. Wielką wartością LINK4 jest kultura organizacyjna, która koncentruje się wokół trzech wartości: Klient, Szacunek i Mistrzostwo, a mówiąc o kliencie mamy też na myśli klienta wewnętrznego, czyli naszych pracowników. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, a nagroda Friendly Workplace 2023 to wyróżnienie nie tylko dla Zespołu HR, ale także całego LINK4. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pozytywną energię oraz udział w naszych różnych akcjach i wydarzeniach, dzięki którym wspólnie tworzymy wyjątkowe miejsce pracy – podkreśla Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem.
Ubezpieczyciel propaguje wśród swoich pracowników wiele inicjatyw prozdrowotnych i dobroczynnych. W tym roku szczególną popularnością cieszyła się akcja „Krew to życie, podziel się nim”. W ramach wydarzenia przez kilka miesięcy pracownicy mogli uczestniczyć w działaniach promujących oddawanie krwi, m.in. w webinarze z udziałem znanego ratownika medycznego Karola Bączkowskiego. Natomiast podczas wielkiego finału, który miał miejsce we wrześniu w siedzibie spółki w Warszawie odbyła się akcja honorowej donacji. Pracownicy firmy regularnie angażują się także w wolontariat, wspierając domy dziecka, hospicja czy schroniska dla zwierząt. Spółka uczestniczy też w inicjatywie „2 godziny dla Rodziny”, dzięki której każdy pracownik ma dwie godziny wolnego od pracy, by spędzić je z bliskimi. LINK4 promuje też work-life balance. Za wykorzystanie całego urlopu przysługującego w danym roku, w następnym pracownik otrzymuje dodatkowy dzień wolny. Wśród pracowników prowadzone są też akcje doceniania się wzajemnie, zgłaszania inicjatyw, liczne wyzwania sportowe czy wewnętrzne konkursy.
Należy podkreślić, że tytuł Friendly Workplace, który przyznawany przez portal MarkaPracodawcy.pl otrzymują firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.
Źródło: LINK4
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…