Zakłady ubezpieczeń promują nie tylko zdrowy styl życia i profilaktykę zdrowotną. Coraz częściej też nagradzają wzorcowe zachowania się kierowców.
Dla właścicieli pojazdów mechanicznych wiadomym jest, że im mniej mamy stłuczek i kolizji tym większą dostaniemy zniżkę na polisy komunikacyjne. Zależność między bezpieczną jazdą, a ceną polis jest więc widoczna goły okiem. W obecnym czasie promocja zdrowego stylu życia i altruistyczne postawy wpływające na bezpieczeństwo znajdują się w działaniach promocyjnych praktycznie w każdym zakładzie ubezpieczeń.
Takie działania stosowane są również w TU Concordia. Filip Przydróżny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych Concordii Ubezpieczenia podkreśla: „Nasze polisy są tak skonstruowane, żeby w sytuacji udokumentowania profilaktyki zdrowotnej w okresie poprzedzającym chorobę, gwarantować dodatkowe wypłaty przy poważnym zachorowaniu. Takie sytuacje oceniane są indywidualnie, ale zazwyczaj wystarczy prowadzić udokumentowane badania lekarskie raz w roku, abyśmy mogli uruchomić dodatkowe świadczenie, w momencie zdiagnozowania choroby. Wszyscy staramy się żyć zdrowiej, uprawiać sport, przeprowadzać badania profilaktyczne, co ogranicza ryzyko wystąpienia chorób, w szczególności nowotworowych. My to doceniamy”.
Podobnie jest w przypadku jazdy z zapiętym pasami bezpieczeństwa. Wpływają one nie tylko na bezpieczeństwo podróżujących, ale i również na wysokość odszkodowania w razie wypadku. „Wypłacamy dodatkowe świadczenia za zapinanie pasów. Jeśli poszkodowany w wypadku miał zapięte pasy, jego rodzina – poza kwotą wynikającą z sumy ubezpieczenia – otrzyma także dodatkowe świadczenie. Wypadek komunikacyjny obejmuje u nas również rowerzystów i pieszych, którzy często wyłączeni są z ochrony w innych polisach życiowych”- dodaje Przydróżny.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…