Osoby, które nabędą indywidualne ubezpieczenie na życie MetLife otrzymają polisę w formie elektronicznej. Ubezpieczyciel wysyła dokument na adres skrzynki mailowej klienta oraz udostępnia go w internetowym portalu e-klient.
Klienci, którzy kupią jedno z indywidualnych ubezpieczeń na życie MetLife, otrzymają polisę w formie elektronicznej. Ubezpieczyciel wysyła dokument na adres skrzynki mailowej klienta oraz udostępnia go w internetowym portalu e-klient. Dodatkowo w wiadomości e-mail, do której dołączana jest e-Polisa, zamieszczane są przydatne dane, takie jak skrót najważniejszych informacji o świadczeniach, jak zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe oraz kontakt do firmy i agenta.
Agata Lem-Kulig, członek zarządu, dyrektor Pionu Operacji MetLife wyjaśnia: „Wiemy, jak cenny dla wszystkich jest czas, dlatego wprowadziliśmy kolejne rozwiązanie, które zwiększy komfort i wygodę naszych klientów. Dotychczas wysyłaliśmy polisę listem poleconym. Czasami klienci musieli udać się na pocztę, żeby odebrać przesyłkę. Zdarzało się, że polisa docierała do odbiorcy po prawie dwóch tygodniach. Teraz dokument trafia do skrzynki mailowej klienta już w dniu wystawienia polisy. Przy okazji tworzenia tego rozwiązania uprościliśmy również zapisy w polisie, a także wprowadziliśmy jeden, obowiązujący dla wszystkich produktów szablon, spójny z informacją o świadczeniach, którą przekazujemy klientom w rocznicę polisy”.
Eksperci podkreślają, że e-Polisa jest kolejnym etapem jego cyfryzacji oraz upraszczania procesów obsługi klienta. Wcześniej MetLife rozszerzył funkcjonalności portalu dla klientów (e-klient) i uruchomił portal sprzedażowy dla agentów.
www.metlife.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…