Osoby, które nabędą indywidualne ubezpieczenie na życie MetLife otrzymają polisę w formie elektronicznej. Ubezpieczyciel wysyła dokument na adres skrzynki mailowej klienta oraz udostępnia go w internetowym portalu e-klient.

Polisę dostaniesz na skrzynkę e-mailową

Klienci, którzy kupią jedno z indywidualnych ubezpieczeń na życie MetLife, otrzymają polisę w formie elektronicznej. Ubezpieczyciel wysyła dokument na adres skrzynki mailowej klienta oraz udostępnia go w internetowym portalu e-klient. Dodatkowo w wiadomości e-mail, do której dołączana jest e-Polisa, zamieszczane są przydatne dane, takie jak skrót najważniejszych informacji o świadczeniach, jak zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe oraz kontakt do firmy i agenta.

„Wprowadzamy kolejne rozwiązanie zwiększające wygodę klientów”

Agata Lem-Kulig, członek zarządu, dyrektor Pionu Operacji MetLife wyjaśnia: „Wiemy, jak cenny dla wszystkich jest czas, dlatego wprowadziliśmy kolejne rozwiązanie, które zwiększy komfort i wygodę naszych klientów. Dotychczas wysyłaliśmy polisę listem poleconym. Czasami klienci musieli udać się na pocztę, żeby odebrać przesyłkę. Zdarzało się, że polisa docierała do odbiorcy po prawie dwóch tygodniach. Teraz dokument trafia do skrzynki mailowej klienta już w dniu wystawienia polisy. Przy okazji tworzenia tego rozwiązania uprościliśmy również zapisy w polisie, a także wprowadziliśmy jeden, obowiązujący dla wszystkich produktów szablon, spójny z informacją o świadczeniach, którą przekazujemy klientom w rocznicę polisy”.

e-polisa jest kolejnym etapem cyfryzacji procesów obsługi klienta

Eksperci podkreślają, że e-Polisa jest kolejnym etapem jego cyfryzacji oraz upraszczania procesów obsługi klienta. Wcześniej MetLife rozszerzył funkcjonalności portalu dla klientów (e-klient) i uruchomił portal sprzedażowy dla agentów.

www.metlife.pl