Categories: Aktualności

MetLife zmienia nazwę na NNLife

Grupa NN rozpoczęła proces integracji ze spółkami MetLife w Polsce. W związku z tym, od 1 sierpnia tego roku MetLife TUnŻiR S.A. zmieniło nazwę na NNLife TUnŻiR S.A. i będzie działać już pod logo Nationale-Nederlanden. 

Przejęcie spółek MetLife 

W kwietniu 2022 roku Grupa NN ogłosiła zakończenie procesu przejęcia spółek MetLife w Polsce. Stało się po tym, jak Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na realizację transakcji. Jak możemy przeczytać, integracja ma na celu dalszy rozwój organizacji, umocnienie pozycji spółki ubezpieczeniowej na polskim rynku ubezpieczeń na życie, a także rozbudowę sieci dystrybucji. 

– Przejęcie spółek MetLife to bardzo ważny krok w kierunku rozwoju Grupy NN w Polsce. Wierzę, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu obu firm, zaangażowaniu pracowników oraz silnej sieci doradców ubezpieczeniowych, wzmocnimy wartość biznesu oraz wiodącą pozycję na naszym rynku – mówi Paweł Kacprzyk, Prezes Zarządu spółek Nationale-Nederlanden: NN TUnŻ S.A., NN TU S.A., NN UF sp. z o.o. i NNLife TUnŻiR S.A.  

– Od początku najistotniejszymi wartościami, którymi kierujemy się w procesie integracji jest przejrzysta komunikacja, a także troska i zaangażowanie w potrzeby klientów, dlatego kluczowy jest dla nas fakt, że klienci dawnych spółek MetLife nie muszą podejmować żadnych działań w związku z toczącymi się zmianami – dodaje. 

Co integracja oznacza dla klientów? 

Z opublikowanych informacji wynika, że od 1 sierpnia MetLife TUnŻiR S.A. funkcjonuje już pod nazwą NNLife TUnŻiR S.A., z kolei MetLife TFI S.A. zmieniło nazwę na Nationale-Nederlanden TFI S.A. Spółki te teraz działają pod logo Nationale-Nederlanden. Nowe logo jest już widoczne dla klientów między innymi w portalach obsługowych, korespondencji oraz w placówkach. 

Ubezpieczyciel zaznacza, że cały proces integracji spółek przeprowadzany jest z troską o klientów. Wszystkie zawarte umowy obowiązują zgodnie z zapisanymi w nich warunkami i będą obsługiwane na dotychczasowych zasadach przez zespół specjalistów oraz dotychczasowych agentów. Dodatkowo spółka ubezpieczeniowa w komunikacji z klientami posługiwać się nową nazwą NNLife TUnŻiR S.A. z dopiskiem „wcześniej MetLife” – ułatwi to klientom kontakt z właściwą firmą. 

Ostatni etap integracji 

Warto podkreślić, że w tej chwili NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A, pomimo wspólnego logo, funkcjonują jako oddzielne spółki. Wynika to z tego, że fuzja prawna, czyli ostatni etap mający na celu połączenie obu spółek, zaplanowany jest na początek przyszłego roku. 

Przypominamy, że Grupa NN to międzynarodowa spółka finansowa obecna na rynku od 177 lat, która świadczy usługi z zakresu inwestycji, ubezpieczeń i emerytur. Obecna jest w 11 krajach – głównie na terenie Europy, a także w Japonii, zapewniając wsparcie w dbaniu o życie, zdrowie i bezpieczeństwo finansowe blisko 18 milionów klientów. Firma pod marką Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku.  

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago