Categories: Aktualności

Milion klientów Proamy w 3 lata

Pierwsza reklama Proamy na polskim rynku pojawiła się w styczniu 2012 roku. Po trzech latach od tej chwili ubezpieczyciel może pochwalić się milionem klientów.

 
Wedle słów dyrektora generalnego Proamy, Łukasza Jadachowskiego początkowe plany nie brały pod uwagę takiego wyniku:
 
Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie
 
Do naszego sukcesu w znacznym stopniu przyczynili się agenci, którzy nam zaufali i powierzyli nam swoich klientów. To dzięki ich ciężkiej pracy, ale także dzieleniu się wiedzą, mogliśmy „rosnąć” tak szybko. Niemal od początku około 80% naszej sprzedaży generowana jest przez agentów. Pragnę wyrazić im swoją wdzięczność. Liczę, że przez kolejne lata dalej będziemy wspólnie osiągać kolejne cele.
 
Na tę chwilę Proama współpracuje z ponad dwoma tysiącami agencji, w których pracuje ponad dziewiętnaście tysięcy osób. Oczywiście obok multiagencji, produkty ubezpieczyciela można kupić w kanale direct (przez internet i telefon).
 
Sama Proama zatrudnia ponad 700 osób, które pracują w dwóch biurach: w Warszawie i w Lublinie.
 
Pracownicy są najważniejszym aktywem naszej firmy. To ich profesjonalizm, zapał i współpraca sprawiają, że możemy dokonywać niemożliwego. Udało się nam nawet pobić Rekord Guinnessa. Od pracowników działu sprzedaży, serwisu, wsparcia sprzedaży, likwidacji szkód, windykacji, przez produkt, taryfę, aktuariat i księgowość, po kadry, marketing i IT – każdy miał wpływ na to, co osiągnęliśmy – wylicza Łukasz Jadachowski.

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago