Categories: Aktualności

Milion klientów Proamy w 3 lata

Pierwsza reklama Proamy na polskim rynku pojawiła się w styczniu 2012 roku. Po trzech latach od tej chwili ubezpieczyciel może pochwalić się milionem klientów.

 
Wedle słów dyrektora generalnego Proamy, Łukasza Jadachowskiego początkowe plany nie brały pod uwagę takiego wyniku:
 
Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie
 
Do naszego sukcesu w znacznym stopniu przyczynili się agenci, którzy nam zaufali i powierzyli nam swoich klientów. To dzięki ich ciężkiej pracy, ale także dzieleniu się wiedzą, mogliśmy „rosnąć” tak szybko. Niemal od początku około 80% naszej sprzedaży generowana jest przez agentów. Pragnę wyrazić im swoją wdzięczność. Liczę, że przez kolejne lata dalej będziemy wspólnie osiągać kolejne cele.
 
Na tę chwilę Proama współpracuje z ponad dwoma tysiącami agencji, w których pracuje ponad dziewiętnaście tysięcy osób. Oczywiście obok multiagencji, produkty ubezpieczyciela można kupić w kanale direct (przez internet i telefon).
 
Sama Proama zatrudnia ponad 700 osób, które pracują w dwóch biurach: w Warszawie i w Lublinie.
 
Pracownicy są najważniejszym aktywem naszej firmy. To ich profesjonalizm, zapał i współpraca sprawiają, że możemy dokonywać niemożliwego. Udało się nam nawet pobić Rekord Guinnessa. Od pracowników działu sprzedaży, serwisu, wsparcia sprzedaży, likwidacji szkód, windykacji, przez produkt, taryfę, aktuariat i księgowość, po kadry, marketing i IT – każdy miał wpływ na to, co osiągnęliśmy – wylicza Łukasz Jadachowski.

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago