Pierwsza reklama Proamy na polskim rynku pojawiła się w styczniu 2012 roku. Po trzech latach od tej chwili ubezpieczyciel może pochwalić się milionem klientów.
Wedle słów dyrektora generalnego Proamy, Łukasza Jadachowskiego początkowe plany nie brały pod uwagę takiego wyniku:
Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie
Do naszego sukcesu w znacznym stopniu przyczynili się agenci, którzy nam zaufali i powierzyli nam swoich klientów. To dzięki ich ciężkiej pracy, ale także dzieleniu się wiedzą, mogliśmy „rosnąć” tak szybko. Niemal od początku około 80% naszej sprzedaży generowana jest przez agentów. Pragnę wyrazić im swoją wdzięczność. Liczę, że przez kolejne lata dalej będziemy wspólnie osiągać kolejne cele.
Na tę chwilę Proama współpracuje z ponad dwoma tysiącami agencji, w których pracuje ponad dziewiętnaście tysięcy osób. Oczywiście obok multiagencji, produkty ubezpieczyciela można kupić w kanale direct (przez internet i telefon).
Sama Proama zatrudnia ponad 700 osób, które pracują w dwóch biurach: w Warszawie i w Lublinie.
Pracownicy są najważniejszym aktywem naszej firmy. To ich profesjonalizm, zapał i współpraca sprawiają, że możemy dokonywać niemożliwego. Udało się nam nawet pobić Rekord Guinnessa. Od pracowników działu sprzedaży, serwisu, wsparcia sprzedaży, likwidacji szkód, windykacji, przez produkt, taryfę, aktuariat i księgowość, po kadry, marketing i IT – każdy miał wpływ na to, co osiągnęliśmy – wylicza Łukasz Jadachowski.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…