Aktualności

MLS – nowy system dla mobilnych rzeczoznawców w ERGO Hestii

ERGO Hestia przygotowała nową aplikację przeznaczoną dla likwidatorów szkód. Mobilna Likwidacja Szkód (MLS) będzie obejmowała obsługę wszystkich zleceń realizowanych w obszarze mobilnym. Dzięki niej wszystkie informacje i formularze znajdą się w elektronicznym multidokumencie, który będzie wymagał tylko jednego podpisu klienta.

Mniej dokumentów

Dotychczas likwidacja szkód opierała się na wielu dokumentach, które były konieczne do zamknięcia całego procesu. Rzeczoznawcy przekazywali klientom zestawy informacji, klauzule i oświadczenia a na każdym z nich klient musiał się podpisać. Dzięki nowej aplikacji MLS wszystko znajdzie się w jednym elektronicznym multidokumencie, który będzie wymagał tylko jednego, elektronicznego podpisu klienta. Można go będzie złożyć na telefonie lub tablecie.

Od 25 maja rzeczoznawcy ERGO Hestii korzystają z Mobilnej Likwidacji Szkód (MLS). System obejmuje obsługę wszystkich zleceń realizowanych w obszarze mobilnym, nawet oceny ryzyka i termowizji – tłumaczy Mirosław Krzewiński, zastępca dyrektora ds. Mobilnej Obsługi Szkód w ERGO Hestii. – Aplikacja świetnie się sprawdza zwłaszcza w czasie pandemii, ponieważ  umożliwia obsługę szkód podczas wizji uszkodzonego mienia w obecności klienta z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, a wykorzystanie różnych kanałów autoryzacji informacji nie wymaga bezpośredniej interakcji między klientem a rzeczoznawcą mobilnym – dodaje Mirosław Krzewiński.

ERGO Hestia informuje, że po pierwszym tygodniu działania MLS  można zauważyć znaczne usprawnienie procesu likwidacji szkód. Przede wszystkim spotkanie z rzeczoznawcą daje lepsze efekty, ponieważ klient wypełnia mniej dokumentów co skraca długość wizyty. Dodatkowo dane z podpisanego e-dokumentu trafiają bezpośrednio do systemu obsługi szkód. Dzięki temu rozwiązaniu zarówno klient, jak i rzeczoznawca mają do nich szybki dostęp.

Aplikacja MLS odciąża likwidatorów

Jeszcze nie tak dawno rzeczoznawcy działający w terenie musieli wozić ze sobą druki, formularze i dokumenty, które dostosowane były do różnych rodzajów szkód. Niektórzy z nich korzystali również z dodatkowych urządzeń tj. aparaty fotograficzne i przenośnie drukarki. Dziś taki system pracy przechodzi do historii. Dzięki wykorzystanym w aplikacji MLS  technologiom oraz uproszczeniom waga torby rzeczoznawcy mobilnego spadła z 13 kg do zaledwie 3,5 kg. Nowe rozwiązanie sprawiło, że praca mobilnego likwidatora stała się szybsza i bardziej komfortowa. Skróciła czas trwania spotkań, dzięki czemu rzeczoznawca może odbyć większą liczbę rozmów z klientami w ciągu jednego dnia.

Tworząc system MLS zadbaliśmy o dobrą organizację procesów i zrównoważony rozwój – mówi Izabela Chabrowska, dyrektor ds. Obsługi Procesów w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód. – Wystarczy raz wprowadzić dane, by wielokrotnie na nich pracować. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania technologiczne do odczytu danych (kod Aztec), stosujemy narzędzia do automatycznej anonimizacji dokumentów oraz optymalnej orientacji sfotografowanych dokumentów Aplikacja pozwala nam zrezygnować z aparatów fotograficznych i przenośnych drukarek. Praktycznie do zera ograniczamy zużycie papieru, co ma pozytywny wpływ na środowisko.

Jak przekazuje ERGO Hestia jej mobilni rzeczoznawcy chwalą nowoczesny wygląd zarówno wersji przeglądarkowej, jak i mobilnej. Ale przede wszystkim aplikacja gwarantuje przejrzystość informacji a co za tym idzie zwiększa komfort pracy. System MLS jest zintegrowany z systemem SLS oraz innymi systemami w infrastrukturze informatycznej ERGO Hestii.

Aplikacja MLS jest kolejnym mobilnym rozwiązaniem zaprezentowanym w ostatnich dniach przez Grupę ERGO Hestia. Niedawno mogliśmy przeczytać o nowym systemie wsparcia sprzedaży iPunkt, który dedykowany jest pośrednikom ubezpieczyciela. Umożliwia on realizowanie agentom specjalnych celów, które przekładają się na dodatkowe wynagrodzenie.

Źródło: ERGO Hestia

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Generali rusza z pomocą po pożarze w Ząbkach 

Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…

18 godzin ago

Rekordowe zainteresowanie szkoleniami UNIQA 

Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…

18 godzin ago

Szybka reakcja i uproszczone procedury – PZU wspiera ofiary pożaru w Ząbkach 

Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…

18 godzin ago

Compensa ostrzega przed burzami czy nawałnicami dzięki alertom pogodowym dla klientów 

Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe.  Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…

21 godzin ago

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

1 tydzień ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

1 tydzień ago