Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników w tym kanale obsługi potwierdza dynamiczny rozwój cyfryzacji w PZU. Ubezpieczyciel zapowiada w najbliższym czasie hiperpersonalizację treści i ofert dostępnych na platformie.
mojePZU to platforma cyfrowa, która służy do budowania i rozwijania relacji z klientami oraz ich obsługi – za jej pośrednictwem można zrealizować większość swoich spraw w kanale zdalnym. Użytkownicy mogą korzystać z tego narzędzia poprzez serwis internetowy moje.pzu.pl oraz aplikację mobilną, której używa już 2/3 klientów posiadających konto na platformie. Ubezpieczyciel od wielu lat systematycznie rozbudowuje mojePZU, odpowiadając na cyfrowe potrzeby klientów, poszerzając paletę dostępnych produktów i usług. Jak można przeczytać z serwisu każdego dnia korzysta średnio 110 tys. osób.
– Platfoma mojePZU to kluczowe narzędzie, które znacząco podnosi jakość obsługi naszych klientów, dając dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w kanale digital. Dziś sfera online to nie tylko procesy zakupowe, ale również procesy obsługowe, które stają się w ten sposób dużo wygodniejsze i szybsze. I co ważne, dostępne 24/7 w jednym miejscu. Przekroczenie granicy 5 mln kont oraz ponad 35 mln wizyt i 14 mln operacji rocznie pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po takie rozwiązania – podkreśla Piotr Rutkowski, dyrektor zarządzający ds. klientów i usług cyfrowych w PZU.
Dużym atutem platformy jest możliwość zgłaszanie szkód i sprawdzanie ich statusu oraz kontakt z doradcami. Dotychczas za pomocą tego kanału obsługi zgłoszono już ponad 1,8 mln szkód. Za pośrednictwem mojePZU można także korzystać z usług medycznych, m.in. odebrać e-receptę, umówić badania czy wizytę u lekarza. Co więcej, użytkownicy mogą również inwestować oszczędności – jest to możliwie dzięki integracji mojePZU z inPZU. W aplikacji mają możliwość też korzystania z abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport. mojePZU pozwala także opłacać składki i usługi, a w trosce o pełne bezpieczeństwo transakcji, pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU.
Jak widać platforma mojePZU oferuje użytkownikom liczne funkcjonalności. Za jej pośrednictwem klienci mogą też samodzielnie kupować ubezpieczenia oraz wznawiać polisy. Z opublikowanych informacji, że w mojePZU zawarto już ponad 3,3 mln polis.
– Zależy nam, aby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych klientów. Mają oni różne oczekiwania i potrzeby nie tylko wobec produktów, ale i kanałów komunikacji, formy oraz momentu kontaktu czy sposobu zakupu. Dlatego kolejnym krokiem, który realizujemy w ramach rozwoju mojePZU jest hiperpersonalizacja treści i ofert dostępnych w portalu, co pozwoli nam oferować usługi szyte na miarę. W efekcie, stale podnosząc poziom satysfakcji klientów, w perspektywie najbliższych 3 lat planujemy przekroczyć 8 mln użytkowników mojePZU – zapowiada Piotr Rutkowski.
Źródło: PZU SA
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…
W lutym najwięcej za ubezpieczenie OC płacili kierowcy z Gdańska (średnio 963 zł) i Wrocławia (922…