Aktualności

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników w tym kanale obsługi potwierdza dynamiczny rozwój cyfryzacji w PZU. Ubezpieczyciel zapowiada w najbliższym czasie hiperpersonalizację treści i ofert dostępnych na platformie. 

Odpowiedź na cyfrowe potrzeby klientów 

mojePZU to platforma cyfrowa, która służy do budowania i rozwijania relacji z klientami oraz ich obsługi – za jej pośrednictwem można zrealizować większość swoich spraw w kanale zdalnym. Użytkownicy mogą korzystać z tego narzędzia poprzez serwis internetowy moje.pzu.pl oraz aplikację mobilną, której używa już 2/3 klientów posiadających konto na platformie. Ubezpieczyciel od wielu lat systematycznie rozbudowuje mojePZU, odpowiadając na cyfrowe potrzeby klientów, poszerzając paletę dostępnych produktów i usług. Jak można przeczytać z serwisu każdego dnia korzysta średnio 110 tys. osób. 

– Platfoma mojePZU to kluczowe narzędzie, które znacząco podnosi jakość obsługi naszych klientów, dając dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w kanale digital. Dziś sfera online to nie tylko procesy zakupowe, ale również procesy obsługowe, które stają się w ten sposób dużo wygodniejsze i szybsze. I co ważne, dostępne 24/7 w jednym miejscu. Przekroczenie granicy 5 mln kont oraz ponad 35 mln wizyt i 14 mln operacji rocznie pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po takie rozwiązania – podkreśla Piotr Rutkowski, dyrektor zarządzający ds. klientów i usług cyfrowych w PZU. 

Nie tylko zgłaszanie szkód 

Dużym atutem platformy jest możliwość zgłaszanie szkód i sprawdzanie ich statusu oraz kontakt z doradcami. Dotychczas za pomocą tego kanału obsługi zgłoszono już ponad 1,8 mln szkód. Za pośrednictwem mojePZU można także korzystać z usług medycznych, m.in. odebrać e-receptę, umówić badania czy wizytę u lekarza. Co więcej, użytkownicy mogą również inwestować oszczędności – jest to możliwie dzięki integracji mojePZU z inPZU. W aplikacji mają możliwość też korzystania z abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport. mojePZU pozwala także opłacać składki i usługi, a w trosce o pełne bezpieczeństwo transakcji, pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU. 

Usługi szyte na miarę 

Jak widać platforma mojePZU oferuje użytkownikom liczne funkcjonalności. Za jej pośrednictwem klienci mogą też samodzielnie kupować ubezpieczenia oraz wznawiać polisy. Z opublikowanych informacji, że w mojePZU zawarto już ponad 3,3 mln polis. 

– Zależy nam, aby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych klientów. Mają oni różne oczekiwania i potrzeby nie tylko wobec produktów, ale i kanałów komunikacji, formy oraz momentu kontaktu czy sposobu zakupu. Dlatego kolejnym krokiem, który realizujemy w ramach rozwoju mojePZU jest hiperpersonalizacja treści i ofert dostępnych w portalu, co pozwoli nam oferować usługi szyte na miarę. W efekcie, stale podnosząc poziom satysfakcji klientów, w perspektywie najbliższych 3 lat planujemy przekroczyć 8 mln użytkowników mojePZU – zapowiada Piotr Rutkowski. 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

5 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

5 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

24 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

24 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago