W najważniejszym dla branży e-handlu konkursie e-Commerce Polska Awards 2021, które jest organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyróżniono PZU. Jury doceniło mojePZU, czyli najbardziej rozbudowaną platformę samoobsługową na rynku ubezpieczeniowym w Polsce.
mojePZU to nowoczesny i intuicyjny serwis samoobsługowy. Dzięki temu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela mają zapewniony łatwy dostęp do produktów i usług oferowanych przez większość spółek Grupy PZU. Co więcej, aplikacja ta cieszy się również bardzo dużą popularnością wśród klientów. Jak możemy przeczytać korzysta z niej ponad 2 mln użytkowników, którzy zdalnie mogą załatwić większość spraw.
mojePZU umożliwia między innymi zgłoszenie szkody i sprawdzenie jej statusu. Aplikacja pozwala także na zakup ubezpieczeń majątkowych czy inwestowanie oszczędności. Obsługę ubezpieczeń znacznie ułatwia także to, że poprzez serwis i aplikację klienci mogą samodzielnie zapisać się na wizytę lekarską bądź badania, odebrać skierowanie czy pobrać e-receptę. Jak możemy przeczytać, mojePZU to najbardziej rozbudowana platforma na rynku, a ubezpieczyciel stale wzbogaca serwis o nowe funkcje.
Okazuje się też, że portal to narzędzie 360, które nie tylko wspiera klientów indywidualnych, ale także tradycyjne kanały sprzedaży. Bowiem aplikacja ułatwia pracę agentom, dając im możliwość obsłużenia swoich klientów całkowicie online, co jest szczególnym ułatwieniem w obecnych czasach.
e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs dla branży e-commerce, które organizowane jest corocznie przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Laureatami konkursu są największe i najbardziej innowacyjne marki działające w Polsce, które wyróżniane są za wizję, innowacyjne myślenie i sukcesy e-biznesowe.
W tym roku w kategorii finansowej tytuł „Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel” zdobył PZU. Jak możemy przeczytać jury doceniło ubezpieczyciela właśnie za aplikację mojePZU.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…