Majówka za nami. W tym roku była długa i pracowita nie tylko dla policji ale też dla ubezpieczycieli, dla których wzmożony ruch na drodze oznacza, iż więcej osób dzwoni do TU z prośbą o pomoc. Eksperci z Mondial Assistance podsumowują majówkę.
Miniona majówka charakteryzowała się wzmożonym ruchem drogowym. Był to czas wytężonej pracy dla firm specjalizujących się w usługach assistance. Intensywny ruch komunikacyjny spowodowany m.in. samochodowymi wycieczkami powoduje większe ryzyko wypadku czy awarii pojazdu, wynika z analizy danych na temat wezwań assistance samochodowego.
„Tegoroczna majówka była naprawdę bardzo długa i dla nas pracowita. Niezmiennie od kilku lat, podczas tak zwanych długich weekendów, które coraz częściej przybierają formę wolnych tygodni, na drogach panuje wzmożony ruch, który powoduje, że do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance dzwoni więcej osób z prośbą o pomoc. Oznacza to dla nas stan wzmożonej gotowości do udzielania pomocy” – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Analizując zebrane dane można zauważyć, że podczas tegorocznej majówki dominującą przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego od kierowców korzystających z usług pomocowych poza granicami Polski była awaria samochodu (77 proc.), a kolejną wypadek (11 proc.). Kierowcy korzystający z usług Mondial Assistance najczęściej dzwonili z prośbą
o holowanie (53 proc. wszystkich zgłoszeń). Na kolejnej pozycji była prośba o samochód zastępczy (14 proc.).
„Największe zapotrzebowanie na usługi pomocowe poza granicami Polski pochodziło z Niemiec (30 proc.), Czech (10 proc.), Chorwacji, Włoch oraz Austrii (po 8 proc.)”
W przypadku kierowców korzystających z usług Mondial Assistance na terenie Polski również przeważały powiadomienia związane z awarią samochodu (70 proc.). Kolejną przyczyną telefonów z prośbą o pomoc był wypadek (24 proc.). Spośród świadczeń assistance najczęściej organizowane było holowanie samochodu (70 proc.), następnie samochód zastępczy (33 proc.), oraz interwencje związane z naprawą samochodu na miejscu (11 proc.).
Informacja prasowa Źródło: Mondial Assistance
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…