Pod hasłem „Manufaktura czy e-fabryka ubezpieczeń? Jakie produkty życiowe mają szansę na dojrzałym rynku i jak prowadzić ich dynamiczną dystrybucję?” odbędzie się spotkanie z cyklu „Laboratorium inspiracji msg life”.
Podczas spotkania, które odbędzie się 14 stycznia w Warszawie zostaną poruszone m.in. takie problemy jak: metody umiejętnego tworzenia relacji w sztuce i w biznesie, jakie produkty oferować sceptycznym klientom i jak efektywnie je sprzedawać – tradycyjnie i nowymi kanałami dystrybucji (w oparciu o zagraniczne doświadczenia, m.in. z Niemiec), innowacyjny i sprawdzony na innych rynkach system do tworzenia i sprzedaży ubezpieczeń, czyli jak marzenia o swobodzie tworzenia i szybkiego wdrażania produktów stają się rzeczywistością.
W konferencji wezmą udział wybitni specjaliści branży ubezpieczeniowej m.in.: dr Claudia Lang, dyrektor zarządzająca Community Life GmbH. Lang jest współzałożycielką firmy oferującej ubezpieczenia na życie w nowatorskiej, z punktu widzenia rynku niemieckiego, formule – polisy życiowej w przystępnej i przejrzystej formie, adresowanej do klienta cyfrowego. Prelegentem będzie również Jorge Miranda dyrektor zarządzający msg life Iberia, który na przestrzeni ostatnich 22 lat zajmował się możliwością wykorzystania innowacyjnych technologii w procesie tworzenia nowych rozwiązań powstających z myślą o złożonych wyzwaniach dla ubezpieczycieli. W spotkaniu potwierdził również swój udział kultowy fotograf i artysta, Szymon Szcześniak.
MSG life jest jednym z wiodących, działających globalnie dostawców oprogramowania, usług konsultingowych oraz rozwiązań SaaS* dla sektora ubezpieczeń. Oferta obejmuje kompleksowy wachlarz rozwiązań informatycznych oraz szeroki zakres usług wsparcia ubezpieczycieli i funduszy emerytalnych we wszystkich kluczowych obszarach biznesowych, w tym m.in. w obszarze aktuariatu, modelowania produktów ubezpieczeniowych, multikanałowej sprzedaży i obsługi klienta, likwidacji szkód i rozrachunków.
*Jeden z modeli chmury obliczeniowej, polegający na dystrybucji oprogramowania, w którym aplikacja jest przechowywana i udostępniana przez producenta użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta.
Źródło: www.msg-life-lab.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…