Pod hasłem „Manufaktura czy e-fabryka ubezpieczeń? Jakie produkty życiowe mają szansę na dojrzałym rynku i jak prowadzić ich dynamiczną dystrybucję?” odbędzie się spotkanie z cyklu „Laboratorium inspiracji msg life”.
Podczas spotkania, które odbędzie się 14 stycznia w Warszawie zostaną poruszone m.in. takie problemy jak: metody umiejętnego tworzenia relacji w sztuce i w biznesie, jakie produkty oferować sceptycznym klientom i jak efektywnie je sprzedawać – tradycyjnie i nowymi kanałami dystrybucji (w oparciu o zagraniczne doświadczenia, m.in. z Niemiec), innowacyjny i sprawdzony na innych rynkach system do tworzenia i sprzedaży ubezpieczeń, czyli jak marzenia o swobodzie tworzenia i szybkiego wdrażania produktów stają się rzeczywistością.
W konferencji wezmą udział wybitni specjaliści branży ubezpieczeniowej m.in.: dr Claudia Lang, dyrektor zarządzająca Community Life GmbH. Lang jest współzałożycielką firmy oferującej ubezpieczenia na życie w nowatorskiej, z punktu widzenia rynku niemieckiego, formule – polisy życiowej w przystępnej i przejrzystej formie, adresowanej do klienta cyfrowego. Prelegentem będzie również Jorge Miranda dyrektor zarządzający msg life Iberia, który na przestrzeni ostatnich 22 lat zajmował się możliwością wykorzystania innowacyjnych technologii w procesie tworzenia nowych rozwiązań powstających z myślą o złożonych wyzwaniach dla ubezpieczycieli. W spotkaniu potwierdził również swój udział kultowy fotograf i artysta, Szymon Szcześniak.
MSG life jest jednym z wiodących, działających globalnie dostawców oprogramowania, usług konsultingowych oraz rozwiązań SaaS* dla sektora ubezpieczeń. Oferta obejmuje kompleksowy wachlarz rozwiązań informatycznych oraz szeroki zakres usług wsparcia ubezpieczycieli i funduszy emerytalnych we wszystkich kluczowych obszarach biznesowych, w tym m.in. w obszarze aktuariatu, modelowania produktów ubezpieczeniowych, multikanałowej sprzedaży i obsługi klienta, likwidacji szkód i rozrachunków.
*Jeden z modeli chmury obliczeniowej, polegający na dystrybucji oprogramowania, w którym aplikacja jest przechowywana i udostępniana przez producenta użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta.
Źródło: www.msg-life-lab.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…