Jeszcze w tym roku na polskim rynku ubezpieczeń pojawi się Toyota Insurance Management (TIM) – podaje „Puls Biznesu”.
Informacje zostało potwierdzone przez Artura Niewrzędowskiego z firmy z Talking Heads, media.nego reprezentanta Toyota Bank, który zdradził, że TIM, który zarejestrował już oddział w Polsce, będzie niezależnym pośrednikiem ubezpieczeniowym z odrębnym kierownictwem od banku.
Gazeta ustaliła także, że głównym zadaniem nowej firmy będzie pełnienie roli agenta dla sieci dilerskiej Toyota. W dalszych planach jest także wprowadzenie niekomunikacyjnych pakietów ochronnych. W kuluarach mówi się także, że inni producenci aut szykują się do uruchomienia podobnej działalności.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…