Najlepsze ubezpieczeniowe memy 2018

Według wielu definicji mem to obrazek o charakterze humorystycznym, który zbudowany jest o pewien schemat i związany jest m.in. z kulturą, historią internetu i specyfiką danej społeczności. Wiemy, że agenci ubezpieczeniowi lubią humor branżowy. Specjalnie dla Was sprawdziliśmy, które ubezpieczeniowe memy były najczęściej udostępniane przez agentów?
 

TOP 10 Memów 2018

 

Miejsce 1

 

 

Liczba odbiorców: 51 131

Liczba udostępnień: 268

 

Miejsce 2

 

 

Liczba odbiorców: 24 350

Liczba udostępnień: 116

 

Miejsce 3

 

 

Liczba odbiorców: 22 127

Liczba udostępnień: 111

 

Skorzystaj z naszych zasięgów i dotrzyj to jeszcze większej liczby Klientów.

Poznaj naszą ofertę reklamową!

 

Miejsce 4

 

 

Liczba odbiorców: 19 028

Liczba udostępnień: 97

 

Miejsce 5

 

 

Liczba odbiorców: 15 839

Liczba udostępnień: 108

 

Miejsce 6

 

 

Liczba odbiorców: 13 852

Liczba udostępnień: 64

 

Miejsce 7

 

 

Liczba odbiorców: 12 747

Liczba udostępnień: 56

 

Miejsce 8

 

 

Liczba odbiorców: 10 379

Liczba udostępnień: 95

 

Miejsce 9

 

 

Liczba odbiorców: 9233

Liczba udostępnień: 52

 

Miejsce 10

 

 

Liczba odbiorców: 8251

Liczba udostępnień: 59

 
Agenci ubezpieczeniowi to nie tylko panowie pod krawatem i panie w garsonce. Agenci to także osoby, które posiadają branżowy humor, a codzienna praca to często scenariusz dla memów i śmiesznych opowieści.
 
Czy wiesz, że humor agenta możesz mieć zawsze przy sobie? Wchodząc na nasz SKLEP możesz kupić gadżety (m.in. koszulki, kubki, podkładki pod mysz, bluzy i czapki), które posiadają hasła, slogany i humor, który znany jest tylko w Twojej branży. Wprowadź odrobinę uśmiechu do swojej pracy i pokaż to swoim współpracownikom.
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

3 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

3 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

4 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

4 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

5 dni ago