Categories: Aktualności

Najwyższa jakość obsługi klienta w Warcie ponownie potwierdzona

Klienci, którzy cenią sobie wysoką jakość posprzedażowej obsługi klienta, powinni wybierać Wartę – taki wniosek płynie z najnowszego sprawozdania Rzecznika Finansowego za 2021 rok. Zestawienia dotyczące ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych ponownie dały Warcie pierwsze miejsce w tej kategorii na polskim rynku. 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego 

Na początku warto przypomnieć, że coroczne sprawozdania Rzecznika Finansowego pokazują m.in. skalę sytuacji, w których u poszczególnych ubezpieczycieli występują sporne kwestie między klientem a firmą. Dane te przedstawiają liczbę spraw kierowanych do Biura Rzecznika na tle udziału danego ubezpieczyciela w rynku, które następnie wyrażane są w postaci procentowej. Im ten wynik jest niższy, tym lepiej świadczy to o firmie, pokazując, że jej klienci zgłaszają relatywnie najmniej zastrzeżeń, a ewentualne problemy rozwiązywane są na najwyższym poziomie. 

Warta na pierwszym miejscu rankingu 

Z opublikowanych danych wynika, że w segmencie ubezpieczeń majątkowych Warta uplasowała się na pierwszym miejscu w Polsce, uzyskując bezkonkurencyjny wskaźnik na poziomie 61 procent. Dla porównania – kolejni ubezpieczyciele uzyskali w tym rankingu wyniki 77 procent i 83 procent. Ubezpieczyciel podkreśla, że o jego sukcesie może świadczyć też fakt, że na 14 dużych towarzystw ubezpieczeniowych tylko cztery osiągnęły wskaźnik poniżej 100 procent. 

Co więcej, ubezpieczyciel zajął także najwyższą pozycję w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. W ubiegłym roku Warta odnotowała wynik na poziomie 52 procent, wyraźnie dystansując resztę stawki. Kolejne dwie firmy w zestawieniu Rzecznika Finansowego odnotowały wskaźniki odpowiednio 69 procent i 80 procent. W tym przypadku zaledwie pięciu na 14 największych ubezpieczycieli zdołało zmieścić się poniżej progu 100 procent. 

Stała pozycja lidera 

Okazuje się, że w obu kategoriach pozycja Warty jako lidera staje się już tradycją. Firma była, bowiem numerem jeden pod względem jakości obsługi klienta w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych także w sprawozdaniach Rzecznika za lata 2018, 2019 i 2020. 

– Te wyniki cieszą podwójnie, bo nie tylko oznaczają, że jako firma ponownie zajmujemy pierwsze miejsce na rynku, ale mówią też wprost o zadowoleniu naszych klientów. Nawet jeśli wynikną sytuacje kontrowersyjne, mogą oni spodziewać się szybko i skutecznie załatwionej sprawy, co daje im spokój i poczucie bezpieczeństwa – a o to przecież chodzi w ubezpieczeniach. Pozycja lidera, jaką zajmuje Warta, to również zasługa naszych pracowników i agentów, którzy dbając o długofalowe relacje z klientem przyczyniają się do niwelowania wszelkich nieporozumień. Stale udoskonalamy procedury rozpatrywania wniosków, a także pracujemy nad kolejnymi wdrożeniami, które usprawnią i przyspieszą obsługę spraw naszych klientów – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje. 

Źródło: Warta 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Prawo

Jak sprawdzić, czy ktoś miał polisę na życie?

Ubezpieczenia na życie to produkty zapewniające wypłatę świadczenia bliskim ubezpieczonego na wypadek jego śmierci. Jednak niekiedy zdarza się, że osoby…

4 godziny ago
  • Aktualności

Generali Polska ponownie z nagrodami dla przyjaznego i odpowiedzialnego pracodawcy

Generali Polska już po raz kolejny otrzymało nagrody dla przyjaznego i odpowiedzialnego pracodawcy. Ubezpieczyciel ponownie zdobył tytuł "Friendly Workplace", a…

4 godziny ago
  • Top temat

Jak wybrać dobre ubezpieczenie dla rowerzysty?

Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby – kierujący jednośladem i poszkodowani…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ubezpieczenia komunikacyjne Compensy w ofercie rankomat.pl

Rankomat.pl rozszerza współpracę z Vienna Insurance Group (VIG). Do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy, największego ubezpieczyciela w Grupie VIG…

1 dzień ago
  • Aktualności

Finansowanie zakupu samochodu – opcje dostępne w salonie

Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…

5 dni ago
  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

1 tydzień ago