Warta została wyróżniona w badaniu przeprowadzonym przez portal mojebankowanie.pl, w ramach prestiżowego rankingu „Instytucja roku”. Ubezpieczyciel został doceniony za jakość obsługi klienta i ponownie znalazł się w pierwszej lidze obsługi w placówce branży ubezpieczeniowej. 

Wysoka jakość usług oferowanych przez agentów Warty 

Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że Warta po raz kolejny została wyróżniona w rankingu „Instytucja Roku” otrzymując wyróżnienie w kategorii „Najlepszą jakość obsługi w placówce”. Ubezpieczyciel został doceniony przez organizatorów za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy. 

– Otrzymane wyróżnienie jest przede wszystkim zasługą naszych agentów, którzy niezależnie od panujących warunków czy obostrzeń, od lat świadczą usługi na najwyższym poziomie. Wspólnie z naszymi agentami pracujemy nad dalszym rozwojem jakości obsługi i naszej oferty produktowej. W efekcie klienci doceniają nasze ubezpieczenia ze względu prostotę i szeroki zakres oferowanej ochrony – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty. 

Najlepsza jakość obsługi w placówce ubezpieczeniowej 

Jak możemy przeczytać ranking powstał na podstawie wizyt (łącznie w 130 placówkach ubezpieczeniowych, w trakcie których eksperci pytali o ofertę ubezpieczenia domu i turystyczne). Badanie przeprowadzono w tradycyjnej, eksperckiej formule, w ramach której brano pod uwagę 6 elementów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie. 

To już kolejna nagroda dla Warty w tym roku, w tym drugie wyróżnienie w kategorii obsługi klienta. Jest to dla nas powód do dumy i stanowi potwierdzenie, że objęta przez nas droga ku świadczeniu najwyższej jakości usług jest doceniana zarówno przez ekspertów jak i konsumentów. Tego typu wyróżnienia są dla nas dodatkową motywacją do dalszych działań i ulepszania naszej oferty – dodaje Dawid Korszeń. 

Funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom 

Przypominamy, że niezależny ranking „Instytucja Roku” bada jakość obsługi klientów wśród przedstawicieli sektora bankowego i branży ubezpieczeniowej. Formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. A przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania. 

Źródło: Warta