Nationale-Nederlanden rozszerza dla nauczycieli ubezpieczenie grupowe o problemy zdrowotne związane z nadmiernym wysiłkiem głosowym. Około 800 tys. nauczycieli w Polsce za kilka dni wróci do pracy. Wielu z nich wykorzystywało wakacje jako czas, by zadbać o zdrowie, w tym gardło czy krtań. Problemy z głosem to jedna z najbardziej powszechnych dolegliwości, na którą skarżą się nauczyciele, uznawana za najczęstszą chorobę zawodową w tej profesji.
Według badania Nationale-Nederlanden „Dojrzałość finansowa Polaków 2017” 55 proc. z nas rokrocznie poddaje się badaniom. Pomimo to wielu z nas zapomina o codziennej profilaktyce związanej z narządami narażonymi na urazy ze względu na charakter pracy. W przypadku nauczycieli piętą achillesową jest właśnie aparat mowy. Czynników, które to powodują jest wiele: nieprawidłowa technika emisji głosu, hałas, zła jakość powietrza, zbyt długi czas mówienia czy nawet stres.
W niektórych placówkach edukacyjnych w Polsce istnieje możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, które stanowi zabezpieczenie w razie nieszczęśliwego wypadku, ciężkiej choroby, pobytu w szpitalu czy operacji. Zakres umowy może obejmować najpopularniejszą chorobę zawodową nauczycieli, czyli problemy z głosem. Joanna Walczuk, ekspertka Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Dolegliwości narządu głosu u nauczycieli od lat są najczęstszą chorobą zawodową w Polsce. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć dla tej grupy zawodowej ubezpieczenie grupowe o problemy zdrowotne związane z nadmiernym wysiłkiem głosowym. To ważna zmiana, ponieważ choroby głosu skutkują okresową niezdolnością do pracy lub urlopem dla poratowania zdrowia. Nauczyciele otrzymają dodatkowe wsparcie finansowe na zmaganie się z ich największą bolączką”.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…