Categories: Bezpieczeństwo

Nationale-Nederlanden partnerem obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

W dniu dzisiejszym stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem strategicznym jest Nationale-Nederlanden, które od lat wspiera i promuje profilaktykę chorób nowotworowych.

Polska jest krajem o jednym z najwyższych wskaźników umieralności na nowotwory w Europie. Za główną przyczynę tego stanu uważa się zbyt późne wykrywanie tej choroby. Według danych epidemiologicznych w ciągu najbliższych 10-15 lat liczba zachorowań podwoi się i dlatego tak ważne są działania ukierunkowane na wczesne wykrywanie choroby. Z tych powodów Polskie Amazonki od lat działają na rzecz profilaktyki onkologicznej.
 
Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden podkreśla, że dla firmy profilaktyka zdrowia jest równie ważna, co zabezpieczenie finansowe: „ W naszej działalności na co dzień przyświeca nam cel, którym jest troską o ludzkie życie i zdrowie. Kierując się tą troską zdecydowaliśmy się również stworzyć poradnik „Miej serce do zdrowia”, w którym obalamy mity m.in. na temat nowotworów. Jest on także źródłem eksperckiej wiedzy na temat sposobów obniżenia ryzyka ich wystąpienia. Zawiera również wskazówki na temat profilaktyki finansowej, tak aby każdy miał wiedzę o możliwościach zabezpieczenia finansowego siebie i bliskich na wypadek ewentualnych chorób”.
 
Dzisiejsze obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem odbędą się w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Hasłem przewodnim będzie „Zabłyśnij zdrowiem w Dzień Walki z Rakiem”. W trakcie imprezy będzie można m.in. wykonać bezpłatne badania profilaktyczne, np.: usg piersi i tarczycy, czy morfologię krwi. Istnieje również możliwość konsultacji z lekarzem onkologiem i dermatologiem.
 
www.nn.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago