Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden przygotowało raport „Miej serce do zdrowia”.

Firma Nationale-Nederlanden sprawdza świadomość Polaków na temat chorób krążenia. W raporcie przygotowanym przez Instytut Millward Brown * na zlecenie Nationale-Nederlanden,  zawarto obserwacje dotyczące znajomości i stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej.


Statystyki pokazują, że choroby układu krążenia od lat są niezmiennie największym zagrożeniem dla życia i pod względem umieralności wyprzedają nowotwory. Według danych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, odpowiadają one aż za 46% zgonów Polaków. Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ:
 
„W podjętych przez nas działaniach staramy się zwrócić uwagę Polaków na temat chorób serca, ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której się obawiają . Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn”.  
 
Ankieta przeprowadzona przez Nationale-Nederlanden wykazała, iż co trzeci badany nie jest w stanie  wymienić dolegliwości, które mogą świadczyć o zawale serca. Jako główny objaw zawału większość osób podaje ostry ból w klatce piersiowej, często promieniujący do żuchwy i lewego ramienia. Tymczasem w ten sposób objawia się on u mężczyzn, choć oprócz tych „klasycznych” oznak u panów mogą także wystąpić duszności, skoki ciśnienia, kołatanie serca, zawroty głowy i omdlenia. W raporcie zawarto również  obserwacje dotyczące znajomości i stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej.
 
treści raportu firma obala również wiele innych mitów na temat chorób serca oraz nowotworów. Dzięki wsparciu ekspertów jest on źródłem merytorycznej wiedzy na temat sposobów obniżenia ryzyka schorzeń sercowych i rakowych. Nationale-Nederlanden od lat promowało praktyki profilaktyki finansowej i zdrowotnej oraz jako jedno z pierwszych towarzystw, podjęło temat chorób nowotworowych. Teraz firma rozpoczęła kolejny etap rozbudowywania swojej oferty ubezpieczeń grupowych. Wprowadziła do niej pakiet CARDIO, czyli kompleksowe zabezpieczenie życia i zdrowia klientów na wypadek chorób serca.
 

* Dane pochodzą z badania „Świadomość zdrowotna Polaków” zrealizowanego przez Instytut Millward Brown na zlecenie Nationale-Nederlanden techniką CATI w kwietniu 2015 r. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 20-55 lat.
 
Źródło. www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago