Firma Nationale-Nederlanden sprawdza świadomość Polaków na temat chorób krążenia. W raporcie przygotowanym przez Instytut Millward Brown * na zlecenie Nationale-Nederlanden, zawarto obserwacje dotyczące znajomości i stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej.
Statystyki pokazują, że choroby układu krążenia od lat są niezmiennie największym zagrożeniem dla życia i pod względem umieralności wyprzedają nowotwory. Według danych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, odpowiadają one aż za 46% zgonów Polaków. Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ:
„W podjętych przez nas działaniach staramy się zwrócić uwagę Polaków na temat chorób serca, ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której się obawiają . Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn”.
Ankieta przeprowadzona przez Nationale-Nederlanden wykazała, iż co trzeci badany nie jest w stanie wymienić dolegliwości, które mogą świadczyć o zawale serca. Jako główny objaw zawału większość osób podaje ostry ból w klatce piersiowej, często promieniujący do żuchwy i lewego ramienia. Tymczasem w ten sposób objawia się on u mężczyzn, choć oprócz tych „klasycznych” oznak u panów mogą także wystąpić duszności, skoki ciśnienia, kołatanie serca, zawroty głowy i omdlenia. W raporcie zawarto również obserwacje dotyczące znajomości i stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej.
W treści raportu firma obala również wiele innych mitów na temat chorób serca oraz nowotworów. Dzięki wsparciu ekspertów jest on źródłem merytorycznej wiedzy na temat sposobów obniżenia ryzyka schorzeń sercowych i rakowych. Nationale-Nederlanden od lat promowało praktyki profilaktyki finansowej i zdrowotnej oraz jako jedno z pierwszych towarzystw, podjęło temat chorób nowotworowych. Teraz firma rozpoczęła kolejny etap rozbudowywania swojej oferty ubezpieczeń grupowych. Wprowadziła do niej pakiet CARDIO, czyli kompleksowe zabezpieczenie życia i zdrowia klientów na wypadek chorób serca.
* Dane pochodzą z badania „Świadomość zdrowotna Polaków” zrealizowanego przez Instytut Millward Brown na zlecenie Nationale-Nederlanden techniką CATI w kwietniu 2015 r. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 20-55 lat.
Źródło. www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…