W związku ze strategicznym znaczeniem bancassurance dla rozwoju ubezpieczyciela, Nationale-Nederlanden zdecydowało się na rozbudowę zespołu zajmującego się tym obszarem. Na czele departamentu stanął Krzysztof Łoś.
Departament Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity, – bo tak brzmi nazwa nowej komórki, utworzona została w związku z rozwojem Bancassurance. Pracujący w niej zespół będzie odpowiedzialny za współpracę oraz wykonanie umów z bankami oraz instytucjami niefinansowymi w zakresie sprzedaży przez kanały direct i digital.
Michał Hucał, członek zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden: „ Doceniamy doświadczenie Krzysztofa w zakresie sprzedaży zdalnej. Bardzo się cieszymy, że dołączył do zespołu Nationale-Nederlanden. Powołanie Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity pozwoli nam wzmocnić kompetencje we współpracy z partnerami bankowymi w ramach realizacji strategii multikanałowej dystrybucji naszych produktów”.
Krzysztof Łoś ostatnio zajmował stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu Bezpośredniego w firmie MetLife. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Kontynuuje naukę na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej.
Źródło: www.nn.com.pl
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…