Nationale-Nederlanden znalazło się wśród laureatów konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Organizatorem wydarzenia jest miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Ubezpieczyciel uplasował się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie, zyskując wysokie oceny za jakość posprzedażowej obsługi klientów.
Już po raz trzynasty redakcja „Gazety Bankowej” wręczyła nagrody w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Wyróżnienia dla najlepszych ubezpieczycieli przyznawane są na podstawie ankiet wypełnianych przez towarzystwa ubezpieczeniowe oraz decyzji kapituły konkursu. W tegorocznej edycji rankingu Nationale-Nederlanden znalazło się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie. Kapituła konkursu doceniła organizację za przyjazną obsługę klientów, innowacyjność wprowadzanych rozwiązań na poziomie produktów i serwisu oraz zaangażowanie społeczne.
– Tytuł Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że rynek zauważa i docenia nasze zaangażowanie oraz najwyższe standardy. Jesteśmy dumni, że podejmowane przez nas działania i oferowane rozwiązania przekładają się na zadowolenie naszych klientów. To właśnie dla nich chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego dziś w pełni skupiamy się na realizacji naszej strategii, która koncentruje się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów oraz rozwoju sił dystrybucji – tak abyśmy mogli docierać do klientów z najbardziej kompleksową ofertą – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, Dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.
Konkurs „Gazety Bankowej” ma za zadanie wskazać, jak branża ubezpieczeniowa radziła sobie z wyzwaniami, co osiągnęła i jaki jest jej potencjał. Dzięki analizie danych finansowych, a także wskaźników opisujących sprawność przedsiębiorstw, kapituła konkursu podejmuje decyzję o zwycięzcach w trzech kategoriach. Warto dodać, że obok firm oferujących ubezpieczenia na życie, wyłoniono również laureatów w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych oraz firm oferujących produkty z pozostałych grup działu II.
Przypominamy, że Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Ubezpieczyciel jest jednym z liderów rynku – specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie towarzystwa można znaleźć produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Co więcej, jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…