Nationale-Nederlanden znalazło się wśród laureatów konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Organizatorem wydarzenia jest miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Ubezpieczyciel uplasował się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie, zyskując wysokie oceny za jakość posprzedażowej obsługi klientów.
Już po raz trzynasty redakcja „Gazety Bankowej” wręczyła nagrody w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Wyróżnienia dla najlepszych ubezpieczycieli przyznawane są na podstawie ankiet wypełnianych przez towarzystwa ubezpieczeniowe oraz decyzji kapituły konkursu. W tegorocznej edycji rankingu Nationale-Nederlanden znalazło się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie. Kapituła konkursu doceniła organizację za przyjazną obsługę klientów, innowacyjność wprowadzanych rozwiązań na poziomie produktów i serwisu oraz zaangażowanie społeczne.
– Tytuł Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że rynek zauważa i docenia nasze zaangażowanie oraz najwyższe standardy. Jesteśmy dumni, że podejmowane przez nas działania i oferowane rozwiązania przekładają się na zadowolenie naszych klientów. To właśnie dla nich chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego dziś w pełni skupiamy się na realizacji naszej strategii, która koncentruje się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów oraz rozwoju sił dystrybucji – tak abyśmy mogli docierać do klientów z najbardziej kompleksową ofertą – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, Dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.
Konkurs „Gazety Bankowej” ma za zadanie wskazać, jak branża ubezpieczeniowa radziła sobie z wyzwaniami, co osiągnęła i jaki jest jej potencjał. Dzięki analizie danych finansowych, a także wskaźników opisujących sprawność przedsiębiorstw, kapituła konkursu podejmuje decyzję o zwycięzcach w trzech kategoriach. Warto dodać, że obok firm oferujących ubezpieczenia na życie, wyłoniono również laureatów w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych oraz firm oferujących produkty z pozostałych grup działu II.
Przypominamy, że Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Ubezpieczyciel jest jednym z liderów rynku – specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie towarzystwa można znaleźć produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Co więcej, jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…