Nationale-Nederlanden znalazło się wśród laureatów konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Organizatorem wydarzenia jest miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Ubezpieczyciel uplasował się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie, zyskując wysokie oceny za jakość posprzedażowej obsługi klientów.
Już po raz trzynasty redakcja „Gazety Bankowej” wręczyła nagrody w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Wyróżnienia dla najlepszych ubezpieczycieli przyznawane są na podstawie ankiet wypełnianych przez towarzystwa ubezpieczeniowe oraz decyzji kapituły konkursu. W tegorocznej edycji rankingu Nationale-Nederlanden znalazło się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie. Kapituła konkursu doceniła organizację za przyjazną obsługę klientów, innowacyjność wprowadzanych rozwiązań na poziomie produktów i serwisu oraz zaangażowanie społeczne.
– Tytuł Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że rynek zauważa i docenia nasze zaangażowanie oraz najwyższe standardy. Jesteśmy dumni, że podejmowane przez nas działania i oferowane rozwiązania przekładają się na zadowolenie naszych klientów. To właśnie dla nich chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego dziś w pełni skupiamy się na realizacji naszej strategii, która koncentruje się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów oraz rozwoju sił dystrybucji – tak abyśmy mogli docierać do klientów z najbardziej kompleksową ofertą – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, Dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.
Konkurs „Gazety Bankowej” ma za zadanie wskazać, jak branża ubezpieczeniowa radziła sobie z wyzwaniami, co osiągnęła i jaki jest jej potencjał. Dzięki analizie danych finansowych, a także wskaźników opisujących sprawność przedsiębiorstw, kapituła konkursu podejmuje decyzję o zwycięzcach w trzech kategoriach. Warto dodać, że obok firm oferujących ubezpieczenia na życie, wyłoniono również laureatów w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych oraz firm oferujących produkty z pozostałych grup działu II.
Przypominamy, że Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Ubezpieczyciel jest jednym z liderów rynku – specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie towarzystwa można znaleźć produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Co więcej, jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.
Źródło: Nationale-Nederlanden
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…