Nationale-Nederlanden posiada w swojej ofercie nowe ubezpieczenie, które chroni nie tylko nieruchomości i majątek, ale również zabezpiecza ryzyka związane z życiem prywatnym i prowadzeniem domu.
Ubezpieczyciel oferuje szeroki zakres ochrony, w tzw. formule „all risks”. Oznacza to brak z góry zdefiniowanej listy zdarzeń losowych. W zakresie polisy znajdują się również przypadki, wynikające z tzw. „rażącego niedbalstwa”, jak choćby niecelowe niewyłączenie żelazka, czy niedokręcenie wody.
Anita Bogusz, członek zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.: „ Wejście Nationale-Nederlanden w segment ubezpieczeń majątkowych to kolejny krok w realizacji naszych strategicznych celów. Przygotowywaliśmy się do niego od dawna, analizując rynek i potrzeby naszych klientów. Produkt mieszkaniowy, który oferujemy jest odpowiedzią na te obserwacje. Chcemy zapewnić klientom solidną ochronę z jednoczesną możliwością dopasowania jej do preferencji i ich stylu życia”.
Głównymi cechami nowej oferty jest m.in.: wypłata odszkodowania zgodnie z rynkową wartością nieruchomości w dniu szkody, brak zdefiniowanej listy zdarzeń losowych oraz możliwość objęcia ochroną kilku nieruchomości jedną polisą. Dzięki dostępnym pakietom dodatkowym, produkt umożliwia dopasowanie oferty do potrzeb i stylu życia klienta.
W ofercie dostępne są dwa warianty ubezpieczenia – nieruchomości, w której mieszka klient i jego bliscy lub też mieszkania czy domu przeznaczonego pod wynajem. W obu przypadkach podstawowymi elementami są: ubezpieczenie mienia (dom/mieszkanie, stałe elementy, ruchomości), odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym (obejmująca pomoc sąsiedzką, w ramach której zorganizowane zostanie sprzątanie po szkodzie u sąsiada i upominek z przeprosinami), oraz pomoc assistance. W ramach jednej polisy istnieje możliwość objęcia ochroną kilku nieruchomości.
Martyna Kucicka-Witek, menedżer ds. produktów majątkowych w Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Nasi klienci nie muszą zastanawiać się, na jaką sumę ubezpieczyć swoją nieruchomość. Jest ona bowiem elastyczna i wynosi tyle, ile wartość rynkowa w dniu szkody. Składka obliczana jest natomiast na podstawie aktualnej wartości nieruchomości. Dodatkowo, dla nas dom to nie tylko budynek, ale również ogród, garaż, piwnica, chodniki czy ogrodzenie. Ubezpieczamy wszystko to w standardzie i bez konieczności opłacania dodatkowej składki”.
Klient ma możliwość skompletowania oferty dopasowanej do swoich potrzeb, wybierając odpowiadające mu pakiety spośród: „Premium”, „Dziecko”, „Pupil” oraz „Premium na wynajem”. W ten sposób ochroną objęte mogą być również przedmioty znajdujące się poza domem, takie jak torebki, klucze czy telefony komórkowe.
Pakiety uwzględniają także ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez dzieci lub zwierzęta domowe, a także pomoc weterynaryjną w nagłych przypadkach. W ramach opcji dodatkowych oferowane jest również wsparcie w problemach z mieszkaniem na wynajem, np. szkody wyrządzone przez najemcę, lokal zastępczy przy szkodzie czy przestój w wynajmie w wyniku szkody.
Oferta assistance obejmuje nie tylko interwencje specjalistów. Ochrona ubezpieczyciela polega również na zabezpieczeniu ocalałego mienia, transport i zakwaterowanie ubezpieczonego i jego bliskich. Partnerem produktu jest Europ Assistance Polska. „Pęknięta rura w mieszkaniu, zbita szyba, zgubione klucze, to tylko wybrane przykłady problemów, które mogą przydarzyć się w każdym domu. W takich sytuacjach bardzo pomocne jest ubezpieczenie assistance. Wystarczy, że klient skontaktuje się z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska, a konsultant zorganizuje profesjonalną pomoc i umówi wizytę fachowca w mieszkaniu np. ślusarza, czy hydraulika. Ubezpieczenie assistance to realna pomoc, dlatego daje klientom duże poczucie bezpieczeństwa i podwyższa komfort życia” – podkreśla Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.
Źródlo: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…