Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Nationale-Nederlanden wyjaśnia dlaczego twórcy kampanii zdecydowali się na taka nazwę: „Matki nieustannie troszczą się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chciałyby, aby te były zawsze zdrowe, lecz zdają sobie sprawę, że nie są w stanie uchronić ich przez wszystkimi zagrożeniami. Dlatego zdecydowaliśmy się nazwać naszą kampanię „Oczami matki”. Chcemy pokazać, że to właśnie matki widzą o wiele więcej potencjalnych niebezpieczeństw czyhających na ich dziecko niż ktokolwiek inny. Mając tego świadomość, powinny więc zadbać o możliwie najlepsze zabezpieczenie go przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń”.
W ramach kampanii przygotowany został spot przedstawiający dziecięce aktywności z perspektywy matki. W ten sposób zakład chce zachęcić do zakupu ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Produkt zapewnia ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków w dużo szerszym zakresie, niż jest to standardem w szkolnych ubezpieczeniach. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia.
Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot dostępny w internecie, gdzie będą również prowadzone działania efektywnościowe i odsłonowe. Za kreację kampanii odpowiada DDB Tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.
Źródło: www.gu.com.pl www.nn.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…