Categories: Aktualności

Nowa kampania reklamowa Nationale-Nederlanden

Dzisiaj startuje  nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. W ramach akcji prezentowana będzie oferta dla rodziców chcących zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech.

 
Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Nationale-Nederlanden wyjaśnia dlaczego  twórcy kampanii zdecydowali się na taka nazwę: „Matki nieustannie troszczą się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chciałyby, aby te były zawsze zdrowe, lecz zdają sobie sprawę, że nie są w stanie uchronić ich przez wszystkimi zagrożeniami. Dlatego zdecydowaliśmy się nazwać naszą kampanię „Oczami matki”. Chcemy pokazać, że to właśnie matki widzą o wiele więcej potencjalnych niebezpieczeństw czyhających na ich dziecko niż ktokolwiek inny. Mając tego świadomość, powinny więc zadbać o możliwie najlepsze zabezpieczenie go przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń”.
 

Ubezpieczenie może być uzupełnieniem szkolnego NNW

 
W ramach kampanii przygotowany został spot przedstawiający dziecięce aktywności z perspektywy matki. W ten sposób zakład chce zachęcić do zakupu ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Produkt zapewnia ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków w dużo szerszym zakresie, niż jest to standardem w szkolnych ubezpieczeniach. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia.
 

Aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada

 
Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot dostępny w internecie, gdzie będą również prowadzone działania efektywnościowe i odsłonowe. Za kreację kampanii odpowiada DDB Tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.
 
Źródło:  www.gu.com.pl   www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago