1 grudnia wystartowała nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne są emitowane zarówno w TV, jak i internecie. Ubezpieczyciel podkreśla w nich wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprzedaży.
Proste i przejrzyste produkty oferowane w atrakcyjnych cenach to czynniki, na które zwraca uwagę klient decydując się na zakup ubezpieczenia. Co więcej, znaczenie tych aspektów wzrosło w okresie trwającej pandemii[1], podobnie, jak zainteresowanie zdalnymi kanałami sprzedaży. I właśnie w te trendy wpisują się produkty Warty, która oferuje swoim klientom wysokiej jakości ubezpieczenia majątkowe i na życie.
Samochód zastępczy po kradzieży czy ochrona zniżek to tylko niektóre z korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty. Między innymi te zalety produktu są promowane od 1 grudnia w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej, emitowanej w TV oraz internecie.
– Ubezpieczenia są wyjątkowym i praktycznym produktem, którego rolą jest pomóc klientom w trudnych sytuacjach życiowych. Od lat nasze polisy zapewniają ubezpieczonym bezpieczeństwo finansowe i jakość usług na najwyższym poziomie, czego jednym z dowodów są raporty Rzecznika Finansowego. Rozpoczynającą się kampanią reklamową chcemy wzmocnić świadomość posiadania przez Wartę bardzo dobrej oferty ubezpieczeń w atrakcyjnej cenie – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
– Realizacja tego projektu jest częścią strategii marketingowej Warty. Zakłada ona szeroką dostępność oferty marki dla klienta. W praktyce oznacza to, że wysokiej jakości ubezpieczenia i obsługa są dostępne dla klienta we wszystkich kluczowych kanałach kontaktu, czyli u agenta w placówce lub zdalnie oraz online na warta.pl – dodaje Bogusława Potacka.
Jak możemy przeczytać cała koncepcja nowej kampanii opiera się na idei ,,Każdemu może się…”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na niezwykle istotną kwestię, jaką jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Ubezpieczyciel podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu, mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak istotne jest to, by odpowiednio dobierać ubezpieczenia, a tym samy zapewniać sobie właściwą ochronę finansową. Naturalnym uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: ,,Warto dobrze się ubezpieczyć”, który podkreśla wysoką jakość produktów oferowanych przez firmę.
Ubezpieczyciel wskazuje, że w trakcie nowej kampanii będą promowane przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Natomiast, jako jej uzupełnienie zobaczymy materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty są obecnie emitowane w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania wykorzystuje także formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.
Z opublikowanych informacji wynika, że za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO, a w filmach wykorzystano także materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Natomiast media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (TV) i Media Republic (Internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.
Źródło: WARTA
[1] Monitoring Rynku Ubezpieczeń
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…