Driving Academy Allianz. Fazenda Capuava. Rod SP 324, KM 88. Indaiatuba. SP. Brasil. 27 e 28 maio de 2015.
Pod koniec roku Allianz Polska wprowadził zmiany w serwisie dla klientów – Mój Allianz. Nowe narzędzie to jeden z ostatnich kroków w integracji – klienci, którzy mają ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarówno Allianz, jak i byłej Avivy, znajdą informacje o swoich produktach w jednym miejscu.
Zmiany w serwisie dla klientów Mój Allianz zostały wprowadzone pod koniec ubiegłego roku, wówczas działające od fuzji z Avivą dwa systemy zostały zintegrowane w jeden. Dzięki temu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela mogą korzystać z wielu udogodnień. Zmiany oznaczają przede wszystkim:
W zależności od posiadanego ubezpieczenia, w serwisie Mój Allianz klient może również dokonać niektórych czynności samoobsługowo, między innymi zapłacić składkę, zmienić fundusze kapitałowe w ubezpieczeniach na życie, zgłosić wiele zdarzeń, w tym wypadkowych i związanych z urodzeniem dziecka, dołączyć dokumenty o zgłaszanej szkodzie lub zdarzeniu, wybrać wariant rocznicowy dla ubezpieczenia na życie.
Warto dodać, że klienci TFI Allianz Polska oraz uczestnicy OFE Allianz Polska korzystają – jak dotychczas – z odrębnych serwisów obsługowych.
Przypominamy, że do zakupu spółek Aviva w Polsce przez grupę Allianz doszło w 2021 roku. Była to największa tego rodzaju transakcja na polskim rynku ubezpieczeń i inwestycji, a także największe przejęcie przez grupę Allianz od 10 lat. Połączenie to otworzyło nowy rozdział dla ubezpieczyciela w Polsce.
– Wdrożenie integracji serwisów dla klienta było kamieniem milowym integracji naszych systemów, szczególnie istotnym ze względu na jakość obsługi. W przyszłości planujemy dalszy rozwój narzędzi cyfrowych, aby jeszcze bardziej usprawnić procesy i dostarczyć klientom spersonalizowane usługi – mówi Tomasz Sroka, koordynator ds. projektów digitalnych w Allianz Polska.
Źródło: Allianz
Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…
Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że rzetelna wycena mieszkania stanowi fundament dobrze dobranej…
PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy…
Rower staje się coraz popularniejszym środkiem codziennego transportu. Wraz z jego rosnącą wartością i znaczeniem, wzrasta…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW“ rusza z nową promocją. Każdy, kto ubezpieczy dom lub mieszkanie w…
Sezon wakacyjny to czas intensywnych wyjazdów, ale także okres zwiększonego ryzyka niespodziewanych sytuacji, które mogą…