Open Life mając na uwadze oczekiwania klientów i wzrost zainteresowania zdalnymi kanałami komunikacji w sektorze finansowym, wdrożyło nowe rozwiązania w swoim serwisie internetowym. Ubezpieczyciel przygotował też formularz elektroniczny, który stanowi kolejny kanał zdalnej obsługi ubezpieczeń.
Open Life wdrożyło nowe funkcjonalności w swoich zdalnych kanałach komunikacji. Ubezpieczyciel wprowadził istotne zmiany w sposobie aktywowania dostępu do Serwisu Internetowego. Od teraz klienci towarzystwa mogą samodzielnie aktywować dostęp do swojego Serwisu internetowego z użyciem usługi mojeID. Rozwiązanie to nie wymaga kontaktu z Dystrybutorem lub Open Life.
Sam proces logowania także jest prostszy i szybszy. Wynika to z tego, że nowa funkcjonalność z użyciem usługi mojeID, daje możliwość logowania do Serwisu bez konieczności wpisywania danych do logowania. Co istotne, niezależnie pozostanie dostępna opcja zalogowania się przy pomocy loginu i hasła.
Wprowadzone usprawnienia umożliwiają klientom złożenie dyspozycji wykupu całkowitego oraz częściowego, dla których wymagana będzie autoryzacja z użyciem usługi mojeID. Ubezpieczyciel podkreśla, że w celu zwiększenia bezpieczeństwa zmienił sposób autoryzacji dyspozycji wypłaty z tytułu dożycia – od teraz wymagana jest autoryzacja dyspozycji z użyciem usługi mojeID (dotychczas autoryzacja wykonywana była z wykorzystaniem kodu autoryzacyjnego wysyłanego na numer telefonu komórkowego klienta).
W ramach dotychczasowych dyspozycji wprowadzono również, do wyboru przez klienta, drugą opcję autoryzacji dyspozycji poza kodem autoryzacyjnym wysyłanym na numer telefonu komórkowego, tj. z użyciem usługi mojeID.
Open Life dopasowując się do potrzeb klientów przygotował kolejne narzędzie jakim jest Formularz elektroniczny. Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą mogli z dowolnego urządzenia, w każdym miejscu z dostępem do Internetu złożyć dyspozycję wykupu całkowitego lub częściowego oraz wypłaty z tytułu dożycia (dla ubezpieczeń z Ubezpieczeniowym Funduszem Kapitałowym). Aby skorzystać z formularza elektronicznego wystarczy wejść w zakładkę „Zaloguj się” na stronie towarzystwa.
Istotne jest to, że z Formularza może skorzystać zarówno osoba posiadająca dostęp do Serwisu internetowego jak i osoba, która nie ma aktywnego dostępu do Serwisu, przy czym musi być to osoba posiadająca ubezpieczenie w Open Life. Należy jednak podkreślić, że złożenie dyspozycji za pośrednictwem Formularza elektronicznego jest możliwe po dokonaniu autoryzacji swojej tożsamości z użyciem usługi mojeID.
Ubezpieczyciel dodaje, że wprowadzone zmiany zwiększają dostępność oraz bezpieczeństwo świadczonych przez Open Life usług.
Źródło: Open Life
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…
Rząd planuje wprowadzenie istotnych zmian w przepisach, które umożliwią ubezpieczycielom oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu sprawdzanie,…
UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…
PZU i Bank Pekao ogłosiły ambitny plan stworzenia jednej z największych instytucji finansowych w Europie. Połączenie…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW osiągnęło rekordowy awans w rankingu Global 500 publikowanym przez ICMIF. W…