Na początek UNIQA udostępni agentom ścieżki sprzedaży dla sześciu branż: działalność biurowa, gastronomia, salony fryzjerskie i kosmetyczne, sprzedaż detaliczna, usługi budowlane i remontowe, oraz zakwaterowanie. Każda z nich została szczegółowo opisana, z uwzględnieniem typowych rodzajów ryzyk, najczęściej występujących szkód, oraz sugerowanych zakresów ochrony.
– Ubezpieczenia dla firm są bardziej złożonym produktem niż dla klientów indywidualnych i wymagają uwzględnienia specyfiki branży, w jakiej funkcjonuje dany podmiot gospodarczy. Dlatego, planując ścieżki sprzedaży tego rodzaju ubezpieczeń, bardzo dużo uwagi poświęciliśmy charakterystykom branż, dzięki którym agenci będą mogli z większą swobodą prowadzić rozmowy sprzedażowe. Jestem przekonana, że ekspercką wiedzę agentów docenią też przedsiębiorcy, którzy ubezpieczając swoje mienie, szukają wiarygodnych partnerów – wyjaśnia Izabela Król, dyrektorka Działu Rozwoju Ubezpieczeń Komunikacyjnych w UNIQA.
Na portalu agenci znajdą także cały pakiet wiedzy, jak przygotować się do rozmowy sprzedażowej, jak ją skutecznie przeprowadzić i zakończyć. Portal zawiera także bibliotekę dokumentów z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dokumentami informacyjnymi o produkcie dla MŚP Twój Uniqalny Biznes. Agenci znajdą tam także instrukcję, jak należy zgłaszać szkody, i przewodnik prewencyjny dla firm.
– Nasze nowe narzędzie ze ścieżkami sprzedaży jest rozwiązaniem testowym i będzie rozwijane w kolejnych miesiącach. Pracując nad nim, postawiliśmy sobie za cel użyteczność prezentowanych treści i łatwość nawigowania po stronie. Bardzo liczymy na spostrzeżenia i opinie agentów, bo to rozwiązanie przede wszystkim dla nich. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie – dodaje Krzysztof Góraj, ekspert ds. ubezpieczeń korporacyjnych w UNIQA.
Portal ze ścieżkami sprzedaży dostępny jest po zalogowaniu w Panelu Agenta na ścieżce sprzedażowej produktu Twój Uniqalny Biznes. Panel Agenta to dedykowana platforma dla współpracujących z UNIQA agentów i osób wykonujących czynności agencyjne.
Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…
LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…
W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…
Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków…
Największy polski ubezpieczyciel jest już przygotowany do szybkiej obsługi szkód w przypadku wystąpienia w najbliższych dniach podtopień lub powodzi, zwłaszcza…
Wrzesień od lat kojarzy nam się z koniecznością wyboru polisy szkolnej. Większość rodziców już jest po pierwszych zebraniach podczas których…