Na początek UNIQA udostępni agentom ścieżki sprzedaży dla sześciu branż: działalność biurowa, gastronomia, salony fryzjerskie i kosmetyczne, sprzedaż detaliczna, usługi budowlane i remontowe, oraz zakwaterowanie. Każda z nich została szczegółowo opisana, z uwzględnieniem typowych rodzajów ryzyk, najczęściej występujących szkód, oraz sugerowanych zakresów ochrony.
– Ubezpieczenia dla firm są bardziej złożonym produktem niż dla klientów indywidualnych i wymagają uwzględnienia specyfiki branży, w jakiej funkcjonuje dany podmiot gospodarczy. Dlatego, planując ścieżki sprzedaży tego rodzaju ubezpieczeń, bardzo dużo uwagi poświęciliśmy charakterystykom branż, dzięki którym agenci będą mogli z większą swobodą prowadzić rozmowy sprzedażowe. Jestem przekonana, że ekspercką wiedzę agentów docenią też przedsiębiorcy, którzy ubezpieczając swoje mienie, szukają wiarygodnych partnerów – wyjaśnia Izabela Król, dyrektorka Działu Rozwoju Ubezpieczeń Komunikacyjnych w UNIQA.
Na portalu agenci znajdą także cały pakiet wiedzy, jak przygotować się do rozmowy sprzedażowej, jak ją skutecznie przeprowadzić i zakończyć. Portal zawiera także bibliotekę dokumentów z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dokumentami informacyjnymi o produkcie dla MŚP Twój Uniqalny Biznes. Agenci znajdą tam także instrukcję, jak należy zgłaszać szkody, i przewodnik prewencyjny dla firm.
– Nasze nowe narzędzie ze ścieżkami sprzedaży jest rozwiązaniem testowym i będzie rozwijane w kolejnych miesiącach. Pracując nad nim, postawiliśmy sobie za cel użyteczność prezentowanych treści i łatwość nawigowania po stronie. Bardzo liczymy na spostrzeżenia i opinie agentów, bo to rozwiązanie przede wszystkim dla nich. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie – dodaje Krzysztof Góraj, ekspert ds. ubezpieczeń korporacyjnych w UNIQA.
Portal ze ścieżkami sprzedaży dostępny jest po zalogowaniu w Panelu Agenta na ścieżce sprzedażowej produktu Twój Uniqalny Biznes. Panel Agenta to dedykowana platforma dla współpracujących z UNIQA agentów i osób wykonujących czynności agencyjne.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…