Klienci Warty od 8 maja mogą skorzystać z dodatkowego pakietu Telezdrowie, który jest dostępny w ramach grupowego ubezpieczenia na życie Warta Ekstrabiznes Plus. Dzięki temu rozwiązaniu pracodawca będzie mógł jeszcze lepiej zadbać o swój zespół.
8 maja w ofercie Warty pojawiło się nowe rozwiązanie dotyczące usług telemedycznych. Zostało ono wprowadzone, dzięki współpracy z Telmedicin, wiodącym dostawcą usług telemedycznych w Polsce. Umożliwi ono pracownikom firm dostęp do wygodnych konsultacji lekarskich. Pracodawcy będą mogli w ten sposób zadbać o swój zespół i ograniczyć potencjalne nieobecności ze względów zdrowotnych. Warto podkreślić, że z danych ZUS wynika, że w ubiegłym roku pracownicy przebywali na zwolnieniach chorobowych łącznie blisko 290 mln dni.
Rozwiązania z zakresu telemedycyny zostały docenione przez Polaków przede wszystkim z uwagi na szybkość uzyskania porady w razie nagłej potrzeby (49,5%). Atutem jest również możliwość wygodnego uzyskania e-recepty (36,4%) oraz wybrania terminu e-wizyty (35,6%).
– W ostatnich latach Polacy masowo korzystali z opieki zdrowotnej w formie teleporad i docenili związaną z tym rozwiązaniem wygodę. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej oferty w ramach produktu Warta Ekstrabiznes Plus o dodatkowy pakiet Telezdrowie, dzięki któremu ubezpieczeni uzyskają dostęp do telekonsultacji medycznych nawet w 2 godziny. Nowe rozwiązanie sprzyja także pracodawcom, ponieważ pomaga im zadbać o swój zespół i ograniczyć problemy wynikające z absencji chorobowej pracowników – mówi Marek Twardowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w TUnŻ Warta.
W ramach pakietu Telezdrowie pracownicy zyskują:
Ubezpieczyciel zaznacza, że ochroną w ramach nowej oferty, dzięki wariantom „Dla Dwojga” oraz „Dla Rodziny”, mogą zostać objęci nie tylko pracownicy, ale też jego najbliżsi.
Jak już wspominaliśmy, nowe rozwiązanie jest dostępne dla klientów od maja 2023 w ramach grupowego ubezpieczenia na życie Warta Ekstrabiznes Plus.
Źródło: WARTA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…