Categories: Aktualności

Nowość w Ergo Hestia – „Szczęśliwa dwunastka”

Wraz z rozpoczęciem nowego kwartału Ergo Hestia wprowadza kolejne narzędzie wspierające sprzedaż. Oferta promocyjna obowiązuje do 30 czerwca.

Tym razem Klient przy zakupie produktu Ergo 7 (warunek: zebranie 12 gwiazdek) może otrzymać ubezpieczenie dodatkowe za 1 zł, a także Kartę Promocyjną. Dzięki karcie będzie mógł skorzystać z ubezpieczenia Hestia Podróże za 1 zł z 15 dniowym okresem ochrony w wariancie rozszerzonym dla dwóch osób dorosłych i dwojga niepełnoletnich dzieci. Ubezpieczenie zawiera dodatkowo jedno rozszerzenie o sport – dyscypliny rekreacyjne i ryzykowne. Kupon promocyjny traci ważność 31.12.2015 roku.
Do Klientów, którzy skorzystają z tej oferty karta promocyjna zostanie wysłana z centrali ERGO Hestii. Aby ją aktywować, wystarczy zadzwonić na infolinię ERGO Hestii pod numer 801 107 107.
Promocja nie łączy się z promocją „Szczęśliwa Siódemka”.

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

15 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

15 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

18 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago