W związku z intensywnym rozwojem firmy została powołana do zarządu kolejna osoba, odpowiedzialna za obszar zarządzania ryzykiem i nowo powstałe Biuro Analiz i Taryf, którego celem będzie zapewnienie optymalnych stawek dla produktów w obszarze detalicznym.
Nowo powołanym członkiem zarządu została Anna Kowalska, do tej pory odpowiedzialna w TUZ za Departament Zarządzania Ryzykiem. Kandydatura oczekuje teraz na akceptację KNF.
Anna Kowalska, z ubezpieczeniami związana jest od 2011 roku. Od 2016 specjalizuje się w obszarze zarządzania ryzykiem. Przed powołaniem do Zarządu TUZ Ubezpieczenia i TUiR Partner, pełniła w obu funkcję Dyrektora Departamentu Zarządzania Ryzykiem, gdzie była odpowiedzialna za kształtowanie i realizację polityki zarządzania poszczególnymi typami ryzyk: ubezpieczeniowymi, operacyjnymi, kredytowymi, rynkowymi oraz płynności. Była również członkiem rad nadzorczych: TUZ Ubezpieczenia i TU Partner. Anna Kowalska aktywnie uczestniczy też w pracach Polskiej Izby Ubezpieczeń w obszarze ryzyka i kształtowania kultury zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie.
Jest absolwentką Matematyki Stosowanej i Finansowej na Politechnice Gdańskiej, studiów podyplomowych z zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych oraz zarządzania finansami przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej oraz wielu kursów i konferencji poświęconych tematyce Solvency II, zarządzaniu ryzykiem czy ustawodawstwu w zakresie działalności ubezpieczeniowej.
– Jestem świadoma wyzwania jakie stoi przede mną w nowej roli i w trudnym czasie gospodarczego kryzysu. Jednocześnie jest ono dla mnie ekscytujące. Wierzę, że dotychczasowe doświadczenie w branży dobrze mnie do niego przygotowało – mówi Anna Kowalska. - Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu zarządzającego w dobrym dla TUZ okresie i przyczynić się do dalszego rozwoju firmy.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…