Aegon rozszerza swoją ofertę ubezpieczeń życiowych o nowy produkt ochronny – Aegon Smart. Polisa jest terminowym ubezpieczeniem na życie z malejącą sumą ubezpieczenia i stałą składką przez cały czas trwania umowy.
Jak możemy przeczytać, w przypadku produktu Aegon Smart punkt wyjścia stanowi rzetelna analiza potrzeb ubezpieczeniowych klienta. Dzięki niej ustala jest potrzebna początkowa suma ubezpieczenia oraz dynamika jej spadku w trakcie trwania umowy. Ubezpieczyciel wskazuje, że główną koncepcją nowej oferty jest dostosowanie polisy w jaki sposób, by kwota zabezpieczenia podążała za wartością zobowiązań i potrzeb klienta, które zmieniają się w czasie.
Do zalet Aegon Smart możemy także zaliczyć elastyczność, konkurencyjną cenę oraz możliwość zmiany sumy ubezpieczenia w trakcie umowy. Dzięki temu, że suma ubezpieczenia maleje w czasie, składka od początku do końca umowy może być niezmienna i utrzymana na niskim poziomie.
– Przy rosnącej inflacji i stałym wzroście naszych comiesięcznych wydatków, w tym rat kredytowych, wprowadzamy na rynek produkt bardzo konkurencyjny cenowo, który pozwala klientom zabezpieczyć swoich bliskich. To propozycja dla tych, którzy szukają ubezpieczenia na życie, które automatycznie będzie zmieniać się w czasie. Nasz produkt umożliwia doradcy finansowemu indywidualne dopasowanie polisy do tempa, w jakim będą zmniejszać się zobowiązania i potrzeby klienta związane przykładowo ze spłatą zadłużenia czy z wydatkami związanymi z utrzymaniem dorastających dzieci. Aegon Smart może też być znacząco tańszą alternatywą dla klasycznych produktów tego typu, zachowując jednocześnie wysoką wartość dla klienta – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.
Ubezpieczyciel zaznacza, że nowy produkt jest też dobrą opcją dla obecnych kredytobiorców, którzy w ramach przeglądu swoich zobowiązań szukają tańszego zamiennika dotychczasowego ubezpieczenia pod zaciągnięty kredyt.
Z opublikowanych informacji wynika, że przy zawarciu umowy klient razem z doradcą tworzy indywidualne dobrane rozwiązanie w zakresie zabezpieczenia finansowego na czas trwania polisy – określa wysokość sumy ubezpieczenia oraz poziom, do jakiego ma ona spaść na koniec trwania umowy. Może się on mieścić w przedziale od 5 do 50 proc. początkowej sumy ubezpieczenia. Co więcej, klient może także indywidualnie ustalić czas utrzymania początkowej sumy. Najwcześniej może ona zacząć maleć po 2. roku trwania umowy, a najpóźniej od połowy okresu, na jaki została zawarta polisa. Jak widać, wszystko zależy od indywidualnej sytuacji klienta oraz jego oczekiwań.
Warto podkreślić, że ubezpieczyciel w procesie sprzedaży wspiera doradcę ubezpieczeniowego stosownymi narzędziami. Pokazują one w czytelny sposób, czy klient ma wystarczające zabezpieczenie pod jego zobowiązania i potrzeby przez cały czas trwania umowy.
Aegon Smart wyróżnia także jego prostota – odzwierciedleniem tego jest transparentne i czytelne OWU oraz przejrzysta konstrukcja. Klient, w zależności od potrzeb, może zdecydować się tylko na wariant podstawowy, w którym świadczenie wypłacane jest w przypadku śmierci ubezpieczonego lub poszerzyć ochronę o umowy dodatkowe. Są to między innymi polisy na wypadek poważnego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku, operacji medycznej, całkowitej i trwałej niezdolności do pracy, trwałego uszczerbku na zdrowiu w wyniku czy przejęcia opłacania składek w sytuacji trwałej i całkowitej niezdolności do pracy ubezpieczonego.
Wardo dodać, że suma ubezpieczenia w Aegon Smart mieści się w kwotach od 50 000 do 3 000 000 złotych. Umowa zawierana jest na okres od 10 do 40 lat – ochrona może być kontynuowana aż do 80. roku życia ubezpieczonego. Dodatkowo, jeśli zajdzie taka potrzeba, od 5. roku trwania umowy klient może obniżyć sumę ubezpieczenia, a tym samym zmniejszyć składkę.
Źródło: Aegon
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…