Categories: Do pracy

NumerVIN.com – ten portal odwiedzają tysiące agentów i kupujący pojazdy

NumerVIN.com to świetne miejsce do ekspozycji produktów dedykowanych agentom ubezpieczeniowym, a także dla agentów ubezpieczeniowych, którzy działają w sieci i szukają klientów.

Płatna reklama czy artykuł sponsorowany?

Żyjemy w czasach, w których marketing – nawet ten cyfrowy, podlega ciągłym zmianom. Coraz więcej osób pomija lub blokuje reklamy, nie mówiąc już o ignorowaniu tradycyjnych bannerów reklamowych. Dlatego też firmy zmuszone są do tego, by dobrze dopasować sposób dotarcia do docelowej grupy klientów. Jedną z popularniejszych form marketingu jest obecnie reklama na portalu lub artykuł sponsorowany. Niby nic nowego, ale tego typu rozwiązania pozwalają optymalnie wykorzystać kanały cyfrowe do promowania swojej firmy, ponieważ trafiają do ściśle określonego odbiorcy. Co jednak wybrać, by uzyskać natychmiastowe rezultaty? Bądźmy szczerzy, żadna metoda marketingowa nie gwarantuje 100 % sukcesu, ale połączenie różnych form reklamy znacznie zwiększa siłę i efekt naszych działań.

Ile trzeba zapłacić za reklamę na portalu?

To wszystko brzmi świetnie, ale ile kosztuje reklama w sieci? Dużo zależy od tego, z jakiej oferty chcemy skorzystać. Przykładowo reklama na portalu numervin.com, który pomaga w zlokalizowaniu numeru VIN w samochodzie i wykorzystywany jest między innymi przez agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców samochodowych czy samych nabywców kosztuje około 80 zł. Tyle zapłacimy za artykuł sponsorowany, w którym będziemy mieli możliwość umieszczenia treści embedowanych oraz zewnętrznych kodów statystycznych. Natomiast za banner na stronie głównej – widoczny przez miesiąc zapłacimy około 500 zł. Jak widać rozpiętość cenowa jest dosyć duża ale przystępna, dlatego każdy z nas może znaleźć opcję dopasowaną do własnego budżetu. By poznać szczegóły warto skontaktować się bezpośrednio z portalem pod adresem info@numervin.com.

Dlaczego warto inwestować w cyfrową reklamę?

Bez względu na to czy zdecydujemy się na płatną reklamę w formie banneru czy artykuł sponsorowany warto inwestować w tego typu działania promocyjne, ponieważ pomagają one wzmacniać relacje z potencjalnymi klientami. Szczególnie, że dają nam większą kontrolę nad tym kto je zobaczy. Jeśli, bowiem skorzystamy z oferty reklamowej na portalu (np. takim jak numervin.com) zyskamy gwarancję, że dotrzemy do określonej grupy czytelników i w taki sposób możemy wykorzystać treści, by skutecznie wypromować swoją markę lub dany produkt. A przecież efektywna strategia marketingowa to właśnie taka, która umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców.

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

22 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

22 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago