NumerVIN.com to świetne miejsce do ekspozycji produktów dedykowanych agentom ubezpieczeniowym, a także dla agentów ubezpieczeniowych, którzy działają w sieci i szukają klientów.
Żyjemy w czasach, w których marketing – nawet ten cyfrowy, podlega ciągłym zmianom. Coraz więcej osób pomija lub blokuje reklamy, nie mówiąc już o ignorowaniu tradycyjnych bannerów reklamowych. Dlatego też firmy zmuszone są do tego, by dobrze dopasować sposób dotarcia do docelowej grupy klientów. Jedną z popularniejszych form marketingu jest obecnie reklama na portalu lub artykuł sponsorowany. Niby nic nowego, ale tego typu rozwiązania pozwalają optymalnie wykorzystać kanały cyfrowe do promowania swojej firmy, ponieważ trafiają do ściśle określonego odbiorcy. Co jednak wybrać, by uzyskać natychmiastowe rezultaty? Bądźmy szczerzy, żadna metoda marketingowa nie gwarantuje 100 % sukcesu, ale połączenie różnych form reklamy znacznie zwiększa siłę i efekt naszych działań.
To wszystko brzmi świetnie, ale ile kosztuje reklama w sieci? Dużo zależy od tego, z jakiej oferty chcemy skorzystać. Przykładowo reklama na portalu numervin.com, który pomaga w zlokalizowaniu numeru VIN w samochodzie i wykorzystywany jest między innymi przez agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców samochodowych czy samych nabywców kosztuje około 80 zł. Tyle zapłacimy za artykuł sponsorowany, w którym będziemy mieli możliwość umieszczenia treści embedowanych oraz zewnętrznych kodów statystycznych. Natomiast za banner na stronie głównej – widoczny przez miesiąc zapłacimy około 500 zł. Jak widać rozpiętość cenowa jest dosyć duża ale przystępna, dlatego każdy z nas może znaleźć opcję dopasowaną do własnego budżetu. By poznać szczegóły warto skontaktować się bezpośrednio z portalem pod adresem info@numervin.com.
Bez względu na to czy zdecydujemy się na płatną reklamę w formie banneru czy artykuł sponsorowany warto inwestować w tego typu działania promocyjne, ponieważ pomagają one wzmacniać relacje z potencjalnymi klientami. Szczególnie, że dają nam większą kontrolę nad tym kto je zobaczy. Jeśli, bowiem skorzystamy z oferty reklamowej na portalu (np. takim jak numervin.com) zyskamy gwarancję, że dotrzemy do określonej grupy czytelników i w taki sposób możemy wykorzystać treści, by skutecznie wypromować swoją markę lub dany produkt. A przecież efektywna strategia marketingowa to właśnie taka, która umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców.
Artykuł partnera
Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…
Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…
Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…
Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…