Warta została wyróżniona w badaniu przeprowadzonym przez portal mojebankowanie.pl, w ramach prestiżowego rankingu „Instytucja roku”. Ubezpieczyciel został doceniony za jakość obsługi klienta i ponownie znalazł się w pierwszej lidze obsługi w placówce branży ubezpieczeniowej.
Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że Warta po raz kolejny została wyróżniona w rankingu „Instytucja Roku” otrzymując wyróżnienie w kategorii „Najlepszą jakość obsługi w placówce”. Ubezpieczyciel został doceniony przez organizatorów za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy.
– Otrzymane wyróżnienie jest przede wszystkim zasługą naszych agentów, którzy niezależnie od panujących warunków czy obostrzeń, od lat świadczą usługi na najwyższym poziomie. Wspólnie z naszymi agentami pracujemy nad dalszym rozwojem jakości obsługi i naszej oferty produktowej. W efekcie klienci doceniają nasze ubezpieczenia ze względu prostotę i szeroki zakres oferowanej ochrony – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
Jak możemy przeczytać ranking powstał na podstawie wizyt (łącznie w 130 placówkach ubezpieczeniowych, w trakcie których eksperci pytali o ofertę ubezpieczenia domu i turystyczne). Badanie przeprowadzono w tradycyjnej, eksperckiej formule, w ramach której brano pod uwagę 6 elementów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie.
– To już kolejna nagroda dla Warty w tym roku, w tym drugie wyróżnienie w kategorii obsługi klienta. Jest to dla nas powód do dumy i stanowi potwierdzenie, że objęta przez nas droga ku świadczeniu najwyższej jakości usług jest doceniana zarówno przez ekspertów jak i konsumentów. Tego typu wyróżnienia są dla nas dodatkową motywacją do dalszych działań i ulepszania naszej oferty – dodaje Dawid Korszeń.
Przypominamy, że niezależny ranking „Instytucja Roku” bada jakość obsługi klientów wśród przedstawicieli sektora bankowego i branży ubezpieczeniowej. Formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. A przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania.
Źródło: Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…