Warta została wyróżniona w badaniu przeprowadzonym przez portal mojebankowanie.pl, w ramach prestiżowego rankingu „Instytucja roku”. Ubezpieczyciel został doceniony za jakość obsługi klienta i ponownie znalazł się w pierwszej lidze obsługi w placówce branży ubezpieczeniowej.
Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że Warta po raz kolejny została wyróżniona w rankingu „Instytucja Roku” otrzymując wyróżnienie w kategorii „Najlepszą jakość obsługi w placówce”. Ubezpieczyciel został doceniony przez organizatorów za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy.
– Otrzymane wyróżnienie jest przede wszystkim zasługą naszych agentów, którzy niezależnie od panujących warunków czy obostrzeń, od lat świadczą usługi na najwyższym poziomie. Wspólnie z naszymi agentami pracujemy nad dalszym rozwojem jakości obsługi i naszej oferty produktowej. W efekcie klienci doceniają nasze ubezpieczenia ze względu prostotę i szeroki zakres oferowanej ochrony – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
Jak możemy przeczytać ranking powstał na podstawie wizyt (łącznie w 130 placówkach ubezpieczeniowych, w trakcie których eksperci pytali o ofertę ubezpieczenia domu i turystyczne). Badanie przeprowadzono w tradycyjnej, eksperckiej formule, w ramach której brano pod uwagę 6 elementów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie.
– To już kolejna nagroda dla Warty w tym roku, w tym drugie wyróżnienie w kategorii obsługi klienta. Jest to dla nas powód do dumy i stanowi potwierdzenie, że objęta przez nas droga ku świadczeniu najwyższej jakości usług jest doceniana zarówno przez ekspertów jak i konsumentów. Tego typu wyróżnienia są dla nas dodatkową motywacją do dalszych działań i ulepszania naszej oferty – dodaje Dawid Korszeń.
Przypominamy, że niezależny ranking „Instytucja Roku” bada jakość obsługi klientów wśród przedstawicieli sektora bankowego i branży ubezpieczeniowej. Formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. A przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania.
Źródło: Warta
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…