Nawet najlepsze polisa ubezpieczeniowa nie pomoże, gdy zabraknie nam zdrowego rozsądku i wiedzy. Kończące się wakacje dla wielu z nas były czasem relaksu i zabawy nad wodą. Właśnie w ten ostatni weekend przypominamy o tym, by nad wodą zachować szczególną ostrożność, zwłaszcza, gdy często podczas plażowania pojawia się alkohol i brawura.
Alkohol, woda i brawura to śmiercionośne połączenie. Co roku w polskich akwenach tonie tysiące osób. Przez całe wakacje prowadzone były akcje informacyjne mówiące o tym, by zawsze pamiętać o zachowaniu zasad bezpieczeństwa nad wodą. Poniżej przypominamy kilka mocnych kampanii.
Jest to akcja informacyjno-edukacyjna poświęcona bezpieczeństwu osób, które przebywają w wodzie lub nad wodą. Adresatami projektu są dzieci, młodzież i osoby dorosłe, adresatami pośrednimi – zarządzający wyznaczonymi obszarami wodnymi, w szczególności kąpieliskami, a także podmioty prowadzące działalność w zakresie rekreacji wodnej i wypoczynku (m.in. wypożyczalnie sprzętu wodnego, ośrodki wypoczynkowe, itp.).
Głównym celem akcji jest propagowanie właściwego zachowania na akwenach, zasad bezpiecznej kąpieli, bezpiecznego żeglowania oraz uprawiania sportów wodnych, a w efekcie ograniczenie wypadków tonięć. Projekt realizowany jest na terenie całego kraju do końca września 2019 r.
fot: Kręci Mnie Bezpieczeństwo Nad Wodą – KM PSP Tarnobrzeg/ YouTube.com
źródło: YouTube.com, policja.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…