Aktualności

PetTech Careby partnerem Europa Ubezpieczenia

PetTech Careby, właściciel marki Petcover wybrał Europę Ubezpieczenia na swojego partnera. Firma jest pomysłodawcą nowego ubezpieczenia dla psa, kota i ich właścicieli. Polisa ta daje ochronę w zakresie kosztów leczenia zwierząt i OC właściciela. 

Nowe ubezpieczenie dla psa i kota 

Ubezpieczenie dla psa, kota i ich właścicieli to pomysł i inicjatywa PetTecha Careby, właściciela marki Petcover, który analizował rynek i wybrał Europę Ubezpieczenia na swojego partnera. Nowa polisa pozwala na objęcie ochroną psa lub kota, który ukończył 7. tydzień życia, ale ma nie więcej niż 8 lat, a także posiada książeczkę zdrowia oraz chip. Najwęższy wariant ubezpieczenia obejmuje leczenie w wyniku nieszczęśliwego wypadku, kradzież zwierzęcia, odpowiedzialność właściciela za wyrządzone przez zwierzę szkody oraz zapewnia dostęp do całodobowej infolinii weterynaryjnej. Pozostałe warianty uwzględniają również koszty związane z nagłym zachorowaniem zwierzęcia – pod warunkiem wypełnienia ankiety medycznej przy zawieraniu umowy – oraz świadczenie wypłacane w razie śmierci pupila. Nowe ubezpieczenie dostępne jest za pośrednictwem strony petcover.pl. 

Specjalizacja w partnerstwach B2B 

Model biznesowy ubezpieczyciela daje mu duże możliwości w zakresie elastycznego i szybkiego dopasowania się do wytycznych, potrzeb i możliwości partnera, zarówno pod kątem produktu, jak i procesów. Procesy te są szczególnie istotnym filarem konkurencyjności w modelu partnerstw na rynku ubezpieczeniowym. 

– Nasza oferta jest faktycznie obecnie najszersza spośród dostępnych. Jednak widzimy, że przede wszystkim procentuje nasz model biznesowy – specjalizacja w partnerstwach B2B i kameralność – mówi Małgorzata Półjanowicz, szefowa sprzedaży B2B w Europie Ubezpieczenia. 

Lepsze perspektywy ubezpieczeniowe 

Europa Ubezpieczenia podkreśla, że stara się wchodzić z ubezpieczeniem dla zwierząt w coraz to nowe obszary, a tym samym poszerzać skalę działania. Chodzi tu przede wszystkim o gromadzenie coraz szerszej wiedzy o ubezpieczonych i danych, które pozwolą ubezpieczycielowi lepiej rozumieć i szacować ryzyko,  w efekcie – urozmaicać i zwiększać zakres ochrony w zależności od zwierzęcia. Przykład? Przesunąć granicę wieku zwierzęcia, która na dziś wynosi 8 lat albo podwyższyć sumy ubezpieczenia. 

– Rynek jest młody i nawet nie 1 procent zwierząt jest obecnie ubezpieczonych. Jednak jest też perspektywiczny – w polskich domach mieszka kilka milionów psów i kotów. Mamy jako branża wiele do zrobienia – tłumaczy Małgorzata Półjanowicz. 

Źródło: Europa Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago