Aktualności

PetTech Careby partnerem Europa Ubezpieczenia

PetTech Careby, właściciel marki Petcover wybrał Europę Ubezpieczenia na swojego partnera. Firma jest pomysłodawcą nowego ubezpieczenia dla psa, kota i ich właścicieli. Polisa ta daje ochronę w zakresie kosztów leczenia zwierząt i OC właściciela. 

Nowe ubezpieczenie dla psa i kota 

Ubezpieczenie dla psa, kota i ich właścicieli to pomysł i inicjatywa PetTecha Careby, właściciela marki Petcover, który analizował rynek i wybrał Europę Ubezpieczenia na swojego partnera. Nowa polisa pozwala na objęcie ochroną psa lub kota, który ukończył 7. tydzień życia, ale ma nie więcej niż 8 lat, a także posiada książeczkę zdrowia oraz chip. Najwęższy wariant ubezpieczenia obejmuje leczenie w wyniku nieszczęśliwego wypadku, kradzież zwierzęcia, odpowiedzialność właściciela za wyrządzone przez zwierzę szkody oraz zapewnia dostęp do całodobowej infolinii weterynaryjnej. Pozostałe warianty uwzględniają również koszty związane z nagłym zachorowaniem zwierzęcia – pod warunkiem wypełnienia ankiety medycznej przy zawieraniu umowy – oraz świadczenie wypłacane w razie śmierci pupila. Nowe ubezpieczenie dostępne jest za pośrednictwem strony petcover.pl. 

Specjalizacja w partnerstwach B2B 

Model biznesowy ubezpieczyciela daje mu duże możliwości w zakresie elastycznego i szybkiego dopasowania się do wytycznych, potrzeb i możliwości partnera, zarówno pod kątem produktu, jak i procesów. Procesy te są szczególnie istotnym filarem konkurencyjności w modelu partnerstw na rynku ubezpieczeniowym. 

– Nasza oferta jest faktycznie obecnie najszersza spośród dostępnych. Jednak widzimy, że przede wszystkim procentuje nasz model biznesowy – specjalizacja w partnerstwach B2B i kameralność – mówi Małgorzata Półjanowicz, szefowa sprzedaży B2B w Europie Ubezpieczenia. 

Lepsze perspektywy ubezpieczeniowe 

Europa Ubezpieczenia podkreśla, że stara się wchodzić z ubezpieczeniem dla zwierząt w coraz to nowe obszary, a tym samym poszerzać skalę działania. Chodzi tu przede wszystkim o gromadzenie coraz szerszej wiedzy o ubezpieczonych i danych, które pozwolą ubezpieczycielowi lepiej rozumieć i szacować ryzyko,  w efekcie – urozmaicać i zwiększać zakres ochrony w zależności od zwierzęcia. Przykład? Przesunąć granicę wieku zwierzęcia, która na dziś wynosi 8 lat albo podwyższyć sumy ubezpieczenia. 

– Rynek jest młody i nawet nie 1 procent zwierząt jest obecnie ubezpieczonych. Jednak jest też perspektywiczny – w polskich domach mieszka kilka milionów psów i kotów. Mamy jako branża wiele do zrobienia – tłumaczy Małgorzata Półjanowicz. 

Źródło: Europa Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago