Pierwsza własna placówka TUZ Ubezpieczenia została uruchomiona w Warszawie. Nowy punkt obsługi został zaprojektowany z myślą głównie o klientach detalicznych, którzy mogą na miejscu porozmawiać z przedstawicielami ubezpieczyciela oraz zasięgnąć porad na temat ubezpieczeń.
Jak możemy przeczytać pierwsza własna placówka TUZ Ubezpieczenia jest nowoczesna i nawiązuje do ostatnich sukcesów ubezpieczyciela. Nowy punkt obsługi klienta mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41 i został zaprojektowany z myślą o klientach detalicznych.
Ubezpieczyciel podkreśla, że kolejne nagrody i wyróżnienia sprawiają, że zainteresowanie produktami TUZ Ubezpieczenia rośnie. Z tego powodu od początku roku towarzystwo rozwija program placówek partnerskich, które zostały otwarte w różnych miejscowościach.
– W Warszawie przygotowaliśmy wzorcowy punkt obsługi klienta – mówi Krzysztof Dechnik, menedżer projektu.
– Klienci mogą tu zapoznać się z naszą ofertą, choćby Bezpieczną Nauką, czyli najlepszym w rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej” ubezpieczeniem szkolnym dla dzieci i młodzieży, oraz na przykład często nagradzanym i wyróżnianym przez różne podmioty Bezpiecznym Domem. Otwarcie własnego punktu przy Domaniewskiej 41 ma przybliżyć ofertę TUZ Ubezpieczenia głównie mieszkańcom Warszawy i okolic oraz zaspokoić potrzeby tych klientów, którzy wolą osobisty kontakt z przedstawicielem firmy. To wyjątkowe i piękne miejsce, które sprzyja podejmowaniu dobrych decyzji ubezpieczeniowych. Docelowo chcielibyśmy otworzyć punkty partnerskie w każdym mieście powiatowym – mówi Dawid Piasecki, członek zarządu TUZ.
Z opublikowanych informacji wynika, że oferta dostępna w placówce obejmuje między innymi takie produkty, jak ubezpieczenie samochodu, ubezpieczenie dla rolników, szkolne dla dzieci i młodzieży oraz pakiet Bezpieczny Dom, czyli pełne ubezpieczenie domu lub mieszkania, które cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów.
Ubezpieczyciel przypomina, że Bezpieczny Dom to jedyne ubezpieczenie wyróżnione Godłem „Teraz Polska” w tegorocznej XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi, a TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które otrzymało znak „Teraz Polska”. Natomiast w „Gazecie Ubezpieczeniowej” Bezpieczny Dom znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań.
Warto podkreślić, że punkt przy Domaniewskiej został zaprojektowany w stylu eko kawiarni, w pięknych, dużych i klimatycznych wnętrzach.
– Chcieliśmy, żeby klient czuł się tu komfortowo i żeby wnętrze oddawało charakter firmy. TUZ jest firmą nowoczesną, ekologiczną, przyjazną, elastyczną wobec partnerów i klientów. Myślę, że udało nam się to wszystko oddać w naszym projekcie – mówi Agnieszka Bałazy, która zaprojektowała wnętrza placówki.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…