Categories: Aktualności

PKO Bank Polski sprzedał ponad pół miliona polis PKO DOM

Od uruchomienia sprzedaży ubezpieczenia PKO Dom, PKO Bank Polski sprzedał już ponad 500 tysięcy polis tego typu. Warto przypomnieć, że oferta PKO Ubezpieczenia obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania, co w razie zdarzenia losowego daje możliwość szybkiej wypłaty ubezpieczenia. 

PKO Dom zyskuje na popularności 

Jak możemy przeczytać, po półtora roku od uruchomienia sprzedaży PKO Dom, PKO Bank Polski sprzedał ponad pół miliona tych ubezpieczeń. Umowa tego typu zapewnia ochronę domu i mieszkania m.in. na wypadek zalania, przepięcia w sieci elektrycznej czy pożaru. Co istotne, klienci banku mogą kupić polisę w wygodny dla siebie sposób we wszystkich kanałach dystrybucji – zarówno zdalnie przez iPKO i IKO, jak również Call Center, a także u doradcy lub agenta w placówkach banku.  

– PKO Dom szybko zyskuje popularność i zaufanie wśród klientów. Pół miliona sprzedanych polis daje nam ponad 5 proc. udziału w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań. To potwierdza rosnącą pozycję Grupy PKO i wysoką jakość naszej oferty. PKO Dom to szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia. 

Wysoki wskaźnik rekomendacji 

Dane pokazują, że ubezpieczenie jest dobrze oceniane przez klientów. W przypadku oferty PKO Dom, wskaźnik rekomendacji NPS określający skłonność do polecenia innym tego ubezpieczenia przez osoby, które go kupiły – dla sprzedanych w iPKO wynosi ok. 83 proc., a dla sprzedanych w IKO - 89 proc. (wyniki za okres grudzień 2022 - marzec 2023). Klienci mogą wybrać również dogodną formę zgłoszenia zdarzenia objętego ubezpieczeniem – zdalnie lub w oddziałach. Aż 69 proc. ubezpieczających zgłaszających szkodę z polisy PKO Dom korzysta z tzw. uproszczonej ścieżki likwidacji – telefonicznie i bez udziału rzeczoznawcy. 

– PKO Dom jest dostępny we wszystkich kanałach dystrybucji banku, a 30 proc. polis klienci kupili zdalnie. Jest to ubezpieczenie z bardzo szerokim zakresem ochrony, dostępne sumy ubezpieczenia wahają się od kilku tysięcy do nawet kilku milionów złotych. Miarą sukcesu PKO Dom jest też fakt, że zdecydowana większość sprzedanych polis to ubezpieczenia samodzielne, niepowiązane z kredytem hipotecznym. Oferta ubezpieczeń PKO jest elementem ekosystemu usług poza bankowych, którego budowa współtworzy II filar strategii banku na lata 2023-25. Jego cel to tworzenie bankowości dopasowanej do stylu życia - wyniki sprzedaży PKO Dom potwierdzają trafność przyjętego kierunku naszych działań – mówi Marcin Kruszewski, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO Banku Polskiego. 

Szeroka ochrona ubezpieczeniowa 

Z analiz wynika, że klienci banku najczęściej wybierają pakiet PRO, który zapewnia szeroką ochronę. Jest to ubezpieczenie od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, a także OC w życiu prywatnym oraz Assistance. Z kolei w przypadku dodatkowego zakresu, największą popularnością cieszą się ubezpieczenia elementów szklanych oraz przenośnego sprzętu elektronicznego poza miejscem ubezpieczenia. Co jeszcze wyróżnia ofertę PKO Dom? Atutem ubezpieczenia jest to, że polisę można połączyć z nowoczesną technologią smart home w Programie PKO Inteligentny dom. Co ważne, przystąpienie do programu jest premiowane 40 proc.  zniżką na zakup inteligentnych czujników, np. dymu, czadu czy zalania. Dodatkowo, produkt zapewnia bezpośrednią likwidację szkód w sprzęcie RTV/AGD/PC. A w razie uszkodzenia sprzętu, polisa pokrywa koszt transportu, naprawy i części zamiennych. 

Należy przypomnieć, że PKO Ubezpieczenia systematycznie rozbudowuje swoją ofertę o ubezpieczenia zarówno wspierające zakup kredytowych produktów banku, jak też polis będących samodzielnymi ubezpieczeniami życia i zdrowia oraz majątku. Z oferty firmy można wyróżnić ubezpieczenia podróżne Moje Podróże 24, pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych PKO Moto a w grupie ubezpieczeń życiowych Onkoplan, który daje możliwość leczenia także poza granicami kraju. 

Źródło: PKO Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago