Tomasz Mańko, członek zarządu PKO Ubezpieczenia wyjaśnia: „Zainteresowanie zakupami online stale rośnie i kompetencje cyfrowe Polaków są już standardem. Podążamy za preferencjami klientów w zakresie prostej i szybkiej dostępności naszych ubezpieczeń. Priorytetem jest jednak zapewnienie wszystkim podróżującym jak najlepszej ochrony i komfortu. Nasza nowa oferta ubezpieczenia „Tak Podróżuję” spełnia te oczekiwania. Uruchomienie sprzedaży w kanale direct jest ważnym elementem przyjętej strategii. Do wejścia w ten segment zachęcają nas też dobre doświadczenia w sprzedaży naszej oferty w aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO PKO BP. Naturalnym tego następstwem jest rozpoczęcie bezpośredniej sprzedaży w PKO Ubezpieczenia, którą będziemy z sukcesem rozwijać”.
Tak Podróżuję daje możliwość wyboru świadczeń spośród trzech wariantów: Standardowa Ochrona, Pełny Komfort i Prestiżowa Podróż, z czego Pełny Komfort jest elastyczny i pozwala na dopasowanie ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokości sumy ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb.
Ubezpieczenie obejmuje nie tylko standardową pomoc w zakresie kosztów leczenia, assistance, NNW oraz OC w życiu prywatnym. Osoby posiadające ubezpieczenie mają również możliwość uzyskania ochrony w przypadku uprawniania sportów wysokiego ryzyka czy pracy fizycznej za granicą. Oprócz tego, w ramach ubezpieczenia PKO oferuje też zniżkę rodzinną dla osób, które podróżują z dzieckiem. Ubezpieczenie dla podróżujących za granicę można nabyć za pośrednictwem specjalnego portalu dostępnego ze strony pkoubezpieczenia.pl przy pomocy komputera czy smartfonu.
Źródło: www.pkoubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…