Klienci PKO BP korzystający z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, którzy zamieszkują tereny w których rozpoczęły się ferie, otrzymali kody rabatowe, uprawniające do 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne „Moje Podróże24”.
Wysyłka kodów uprawniających do zniżek będzie kontynuowana przez okres ferii we wszystkich województwach. Dotrą one do grupy blisko 2,5 mln klientów. Ich wysyłka jest skorelowana z terminami rozpoczęcia ferii w poszczególnych regionach kraju i rozpoczęła się 11 stycznia. Kody są ważne do 31 marca 2018 r.
„Ferie zimowe to czas wyjazdów nie tylko na narty. Wiele osób jedzie w tym czasie również do ciepłych krajów. Bez względu na cel podróży chcemy naszym klientom przypomnieć o tym, jak ważne dla bezpiecznego i komfortowego pobytu za granicą jest dobre ubezpieczenie. Jednocześnie chcemy zachęcić do korzystania z naszych polis podróżnych, których zakres ubezpieczenia można dobrać samemu zgodnie ze swoimi preferencjami. Polisę można kupić nawet w ostatniej chwili przed wyjazdem, na dworcu, lotnisku. Dostępne są dla klientów banku w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO” – mówi Danuta Gołaszewska, dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty Ubezpieczeń PKO BP. Zniżka z wykorzystaniem kodu nie wyklucza skorzystania z pozostałych upustów dostępnych przy zakupie „Moich Podróży24”.
Źródło: www.pkobp.pl www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…