Klienci PKO BP korzystający z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, którzy zamieszkują tereny w których rozpoczęły się ferie, otrzymali kody rabatowe, uprawniające do 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne „Moje Podróże24”.
Wysyłka kodów uprawniających do zniżek będzie kontynuowana przez okres ferii we wszystkich województwach. Dotrą one do grupy blisko 2,5 mln klientów. Ich wysyłka jest skorelowana z terminami rozpoczęcia ferii w poszczególnych regionach kraju i rozpoczęła się 11 stycznia. Kody są ważne do 31 marca 2018 r.
„Ferie zimowe to czas wyjazdów nie tylko na narty. Wiele osób jedzie w tym czasie również do ciepłych krajów. Bez względu na cel podróży chcemy naszym klientom przypomnieć o tym, jak ważne dla bezpiecznego i komfortowego pobytu za granicą jest dobre ubezpieczenie. Jednocześnie chcemy zachęcić do korzystania z naszych polis podróżnych, których zakres ubezpieczenia można dobrać samemu zgodnie ze swoimi preferencjami. Polisę można kupić nawet w ostatniej chwili przed wyjazdem, na dworcu, lotnisku. Dostępne są dla klientów banku w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO” – mówi Danuta Gołaszewska, dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty Ubezpieczeń PKO BP. Zniżka z wykorzystaniem kodu nie wyklucza skorzystania z pozostałych upustów dostępnych przy zakupie „Moich Podróży24”.
Źródło: www.pkobp.pl www.gu.com.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…