Najnowsza oferta Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. dostępna jest w placówkach Poczty Polskiej. Produkt „Spokojne Życie” można rozszerzyć o ubezpieczenie ONKO – najnowszy pakiet zapewniający wsparcie finansowe i pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub chorób układu krążenia.
Już od dawna w placówkach Poczty Polskiej klienci mogą uzyskać informacje w zakresie doboru oferty ubezpieczeń pocztowych i zawrzeć umowę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.
– Poza usługami pocztowymi i bankowymi udostępniamy naszym klientom możliwość skorzystania z produktów ubezpieczeniowych. Oferta ubezpieczeń PTUiŻ zapewnia wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach życiowych, niejednokrotnie niemożliwych do przewidzenia. Dodatkową jej zaletą jest szeroka dostępność, gdyż dystrybucja odbywa się poprzez placówki Poczty Polskiej, rozlokowane także w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Klienci zawierający umowę ubezpieczenia „Spokojne Życie” Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. od sierpnia mogą rozszerzyć zakres ochrony o nowy pakiet ONKO.
Produkt ten gwarantuje wypłatę świadczenia pieniężnego w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub zawału serca albo udaru mózgu. Dodatkowo, w ramach świadczeń assistance, ubezpieczony może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład w przygotowywaniu posiłków i zapewnianiu zakupów. Assistance to również organizacja rehabilitacji w domu (w tym zapewnienie koniecznego sprzętu rehabilitacyjnego) lub w ośrodku rehabilitacyjnym.
Jak możemy przeczytać assistance medyczny ONKO obejmuje możliwość skorzystania między innymi z:
Bez wątpienia zaletą oferty ubezpieczeń pocztowych jest jej dostępność w około 5 tysiącach placówek, rozlokowanych na terenie całego kraju. W praktyce oznacza to, że umowę ubezpieczenia można zawrzeć także w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich, a więc bez konieczności podróżowania do dużych miast.
Poczta Polska zapewnia, że poprzez dystrybucję produktów bankowych i ubezpieczeniowych, a także ofertę dostępnych na terenie urzędów produktów handlowych, zmierza w kierunku systematycznego podnoszenia rentowności swoich placówek.
Źródło: Poczta Polska
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…