Najnowsza oferta Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. dostępna jest w placówkach Poczty Polskiej. Produkt „Spokojne Życie” można rozszerzyć o ubezpieczenie ONKO – najnowszy pakiet zapewniający wsparcie finansowe i pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub chorób układu krążenia.
Już od dawna w placówkach Poczty Polskiej klienci mogą uzyskać informacje w zakresie doboru oferty ubezpieczeń pocztowych i zawrzeć umowę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.
– Poza usługami pocztowymi i bankowymi udostępniamy naszym klientom możliwość skorzystania z produktów ubezpieczeniowych. Oferta ubezpieczeń PTUiŻ zapewnia wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach życiowych, niejednokrotnie niemożliwych do przewidzenia. Dodatkową jej zaletą jest szeroka dostępność, gdyż dystrybucja odbywa się poprzez placówki Poczty Polskiej, rozlokowane także w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Klienci zawierający umowę ubezpieczenia „Spokojne Życie” Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. od sierpnia mogą rozszerzyć zakres ochrony o nowy pakiet ONKO.
Produkt ten gwarantuje wypłatę świadczenia pieniężnego w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, nowotworu złośliwego in-situ lub zawału serca albo udaru mózgu. Dodatkowo, w ramach świadczeń assistance, ubezpieczony może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład w przygotowywaniu posiłków i zapewnianiu zakupów. Assistance to również organizacja rehabilitacji w domu (w tym zapewnienie koniecznego sprzętu rehabilitacyjnego) lub w ośrodku rehabilitacyjnym.
Jak możemy przeczytać assistance medyczny ONKO obejmuje możliwość skorzystania między innymi z:
Bez wątpienia zaletą oferty ubezpieczeń pocztowych jest jej dostępność w około 5 tysiącach placówek, rozlokowanych na terenie całego kraju. W praktyce oznacza to, że umowę ubezpieczenia można zawrzeć także w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich, a więc bez konieczności podróżowania do dużych miast.
Poczta Polska zapewnia, że poprzez dystrybucję produktów bankowych i ubezpieczeniowych, a także ofertę dostępnych na terenie urzędów produktów handlowych, zmierza w kierunku systematycznego podnoszenia rentowności swoich placówek.
Źródło: Poczta Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…