Play wprowadza do oferty ubezpieczeń dwa rodzaje ofert na wypadek zachorowania na astmę lub cukrzycę. Asystent astmy i Asystent cukrzycy – bo taką nazwę noszą nowe produkty, przeznaczone są dla abonentów sieci.
Play mają tu do dyspozycji ponad 30 polis podzielonych na 6 kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Dziś firma poinformowała o tym, że rozszerza swoją ofertę, wprowadzając nowe ubezpieczenia zdrowotne – Asystent astmy i Asystent cukrzycy. Dostawcą polis jest InterRisk.
W przypadku Asystenta cukrzycy – ubezpieczyciel zapewni pomoc finansową i medyczną w przypadku, gdy pojawią się objawy cukrzycy. Natomiast w ramach Asystenta astmy ubezpieczyciel zapewni pomoc finansową i medyczną w przypadku pojawienia się objawów astmy.
Ponadto w ramach polisy ubezpieczony otrzymuje asystę związaną z konsultacjami czy wsparciem w prowadzeniu diagnostyki m.in. w postaci telekonsultacji, czatu oraz wideokonsultacji, które pozwalają na zasięgniecie opinii lekarza bez wychodzenia z domu.
Produkty dostępne są w dwóch wariantach zakresowo-cenowych: w wersja Standard oferujące pełen zakres świadczeń w niższej cenie. Wersja Premium, tu za wyższą opłatą Klient otrzymuje m.in. dodatkowe korzyści w postaci zwrotu kosztów badań i konsultacji specjalistycznych, oraz zakupu specjalistycznego sprzętu, takiego jak glukometr (w przypadku Asystenta cukrzycy) lub pikflometr (w przypadku Asystenta astmy).
Firma planuje w przyszłości rozszerzyć zakres świadczonych usług. Jeszcze w tym miesiącu klienci biznesowi, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z oferty marketu Play Ubezpieczenia. Z kolei w drugim kwartale zostanie udostępniona desktopowa wersja marketu Play Ubezpieczenia.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…