Jak wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że w okresie od stycznia do wrzesień br., Polacy wydali na ubezpieczenia zdrowotne 356 mln zł – o 24 procent więcej niż w roku poprzednim.
Wzrost wykupu polis w sektorze polis zdrowotnych
Po III kwartale tego roku liczba ubezpieczonych wzrosła o 32 procent, a wzrost ten najbardziej zauważalny jest w sektorze polis indywidulanych. Po trzecim kwartale br., wynosi on 63 proc., co oznacza, że 244 tys. osób posiada w Polsce indywidualne prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
W sektorze ubezpieczeń grupowych, również zauważalny jest stabilny wzrost. Jak podkreśla Dorota M. Fal, doradca zarządu PIU ds. ubezpieczeń zdrowotnych: „Stabilny wzrost w segmencie grupowym o blisko 30 proc., zarówno wartościowy jak i ilościowy, pozwala stwierdzić, że istnieje rosnące zapotrzebowanie na tego typu ochronę”.
Towarzystwa wydają coraz więcej na reklamy ubezpieczeń na życie
Wśród reklamodawców na pierwszym miejscu są banki. Towarzystwa ubezpieczeniowe znajdują się na trzecim miejscu. Segment prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, choć rozwija się szybko, pozostaje niszą polskiego rynku ubezpieczeniowego, którego wartość mierzona przypisem składki, przekroczyła po III kw. 2015 r. 40 mld zł.
Z danych niezależnego domu mediowego Codemedia wynika, że w III kwartale tego wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 milionów złotych. Wśród reklamodawców prym wiodą niezmiennie banki, które na reklamę wydały 62 mln zł. Ubezpieczyciele uplasowali się na trzecim miejscu. Zakłady ubezpieczeń zmniejszyły nakłady na polisy komunikacyjne ( w ciągu roku o 9 punktów procentowych), natomiast do poziomu 48% wzrósł udział ubezpieczeń na życie. Tym samym tego typu umowy skupiły najwięcej środków wydanych na promocję produktów ochronnych w III kw. 2015 r.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…