Polisa juniorGO to elastyczne ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne, które umożliwia gromadzenie pieniędzy z myślą o starcie w dorosłe życie naszych dzieci. Dodatkowo w razie problemów ze zdrowiem rodzice otrzymają odpowiednie wsparcie finansowe.
Jakie możliwości daje polisa juniorGO?
Ubezpieczenie to nie tylko środki gromadzone na start w dorosłe życie. Do wyboru mamy tu aż 13 ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych o różnym poziomie ryzyka, w tym także fundusz z gwarancją ochrony kapitału.
Sami decydujemy o wysokości oszczędzania na przyszłość
To my decydujemy jaką część przeznaczmy na budowanie kapitału, a jaką na ochronę ubezpieczeniową. JuniorGo jest zatem ubezpieczeniem, które nie tylko zabezpiecza przyszłość, ale również chroni nasze dziecko w różnego typu sytuacjach w życiu.
JuniorGO to również ochrona w razie wypadków i zachorowań
Jeśli poważnie zachoruje, możemy liczyć na sumę dodatkowych 200,00 tysięcy na leczenie dziecka – (tu musimy mieć odpowiednie rozszerzenie umowy o ubezpieczenie w razie poważnego zachorowania). W przypadku poważnych problemów zdrowotnych naszych pociech , dostaniemy dodatkowe kwoty, do 40 tysięcy złotych na rehabilitacje, czy inne leczenie, (w tym przypadku również rozszerzamy umowę o odpowiedni wariant).
Kiedy nasze dziecko trafi do szpitala możemy liczyć na dodatkowe środki, które pomogą w dalszym jego leczeniu, (tu należy rozszerzysz umowę o ubezpieczenie świadczenia szpitalnego „Na zdrowie”).
W razie wypadku, otrzymamy stosowne odszkodowanie, które możemy przeznaczyć np. na np. na opłacenie kosztów opieki medycznej czy na dalszą rehabilitację po wypadku. Wystarczy, że rozszerzysz umowę o ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków („Na Wypadek”).
Trwa kampania nowego produktu
Przypomnijmy, że kilka dni temu ruszyła kampania reklamowa, w którym Małgorzata Kożuchowska pokazuje, że może bardzo dużo zrobić dla swojej rodziny, ale nie potrafi przewidzieć nieoczekiwanych wydarzeń w przyszłości. W ramach promowanego ubezpieczenia po wypadku można uzyskać prywatną opiekę medyczną, a w razie ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy – odpowiednie środki finansowe. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internecie (m.in. na YouTube, w serwisach VoD i portalach społecznościowych) oraz poprzez aktywności public relations.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl, www.aviva.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…