Od 1 października brokerzy mogą samodzielnie przygotować ofertę i wystawić polisę PZU Cyber na platformie mojaFirma.pzu.pl. Oferowane przez ubezpieczyciela rozwiązanie nie tylko usprawnia obsługę, ale też odpowiada na rosnące potrzeby w zakresie ochrony przed cyberzagrożeniami.
Ostatnie lata pokazują, że ryzyka związane z bezpieczeństwem cyfrowym rosną w szybkim tempie. Tylko w 2024 roku w Polsce odnotowano ponad 110 tysięcy incydentów cyberataków. Właśnie w odpowiedzi na skalę zagrożeń PZU wprowadziło możliwość obsługi polis Cyber w formule online dla brokerów. To oni są jednym z kluczowych partnerów w segmencie ubezpieczeń dla przedsiębiorstw. Z tego też powodu ubezpieczyciel konsekwentnie rozwija narzędzia cyfrowe, które wspierają współpracę. Jak możemy przeczytać, nowa funkcjonalność ma zwiększyć dostępność oferty i skrócić czas przygotowania polis.
– Wsłuchujemy się w potrzeby brokerów i konsekwentnie na nie odpowiadamy. Cyber na mojaFirma.pzu.pl to kolejna (po Cargo) funkcjonalność, która umożliwia przygotowanie oferty i wystawienie polisy dla ryzyk cyber. To optymalizacja procesowa, dzięki której zwiększamy dostępność naszej oferty i oszczędzamy czas brokerów – system oferuje szybką ścieżkę oceny ryzyka – mówi Jakub Sajkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Klienta Korporacyjnego w PZU.
Nowa opcja pozwala zarówno przygotować ofertę, jak i wystawić polisę bezpośrednio na platformie ubezpieczyciela. Co istotne, system proponuje trzy warianty oferty, które są zależne od przychodów firmy i sumy ubezpieczenia (do 5 mln zł). Okres ochrony wynosi 12 miesięcy.
Niewątpliwie platforma mojaFirma.pzu.pl staje się centralnym narzędziem samoobsługowym dla brokerów. A polisa Cyber to kolejna już funkcjonalność po wdrożeniu Cargo. Co więcej, w najbliższych miesiącach planowane jest rozszerzenie oferty o kolejne produkty, w tym D&O. Ubezpieczyciel podkreśla, że proces ofertowania w systemie jest prosty i przejrzysty. Dzięki temu brokerzy mogą szybciej przygotować oferty i co istotne, odpowiadać na potrzeby klientów bez angażowania dodatkowych etapów komunikacji z towarzystwem. A intuicyjny proces przygotowania oferty oraz dostępność online pozwalają skrócić czas obsługi i zwiększyć efektywność pracy.
Wdrożenie polisy Cyber w trybie online wpisuje się w strategię rozwoju pakietu „PZU dla Brokera”. Celem ubezpieczyciela jest nie tylko uproszczenie procedur, ale także tworzenie dodatkowej wartości dla klientów.
Pakiet obejmuje trzy główne obszary:
PZU podkreśla, że cyfryzacja współpracy z brokerami to kluczowy kierunek rozwoju. A udostępnienie polisy Cyber w formule online to nie tylko usprawnienie procesów, ale także realne wsparcie dla partnerów w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń.
Źródło: PZU SA
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…