Polisy komunikacyjne LINK4 są już dostępne we wszystkich placówkach banku PKO BP. W ofercie znalazły się produkty czterech ubezpieczycieli, w tym m.in. LINK4. Są to polisy: OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz Assistance.
W ramach współpracy banku z towarzystwami ubezpieczeniowymi, właściciele zarejestrowanych pojazdów mechanicznych mogą wybrać takie produkty jak m.in.: OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz Assistance. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez PKO Bank Polski trwa od września br. i w początkowej fazie oferta była dostępna w 400 wybranych oddziałach.
Kierowcy mają możliwość zakupu – w ramach jednego pakietu – polisy od różnych ubezpieczycieli w jednym procesie sprzedażowym. Kupując ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim można np. wybrać polisę OC u jednego ubezpieczyciela, a AC u innego. Mariusz Rosa, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4 wyjaśnia: „To nowość na polskim rynku, bo w standardowym procesie zakupowym polisy pakietowe kupuje się u tego samego ubezpieczyciela. Tu klienci mogą dowolnie łączyć te produkty pomiędzy towarzystwami, ale trzeba pamiętać, że zakres ochrony różni się od tego, który jest dostępny w standardowej ofercie ubezpieczycieli”.
Osoby zainteresowane zakupem polis komunikacyjnych mają do dyspozycji ubezpieczenie OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance – z czego każda, poza OC, w trzech wariantach. Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Zielona Karta ma taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego. Poszczególne warianty AC, NNW różnią się natomiast co do sposobu likwidacji ewentualnych szkód, sumy ubezpieczenia oraz kosztów ubezpieczenia. Posiadacz auta w zależności od jego marki czy roku produkcji może wybrać najbardziej optymalne dla siebie rozwiązanie kosztowe.
„Jest to dla nas kolejny kanał dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych, wpisujący się w rozwój strategii omnichannelowej. Chcemy też sprawdzić, jak nasze produkty będą się sprzedawać w nowej formule. Z uwagi na skalę i liczbę klientów banku współpraca na pewno jest perspektywiczna” – dodaje ekspert z LINK4.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…