Aktualności

Polisy komunikacyjne LINK4 dostępne we wszystkich placówkach PKO BP

Polisy komunikacyjne LINK4 są już dostępne we wszystkich placówkach banku PKO BP. W ofercie znalazły się produkty czterech ubezpieczycieli, w tym m.in. LINK4. Są to polisy: OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz Assistance. 

W ramach współpracy banku z towarzystwami ubezpieczeniowymi, właściciele zarejestrowanych pojazdów mechanicznych mogą wybrać takie produkty jak m.in.: OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz Assistance. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez PKO Bank Polski trwa od września br. i w początkowej fazie oferta była dostępna w 400 wybranych oddziałach.

W ramach jednego pakietu polisy od różnych ubezpieczycieli

Kierowcy mają możliwość zakupu – w ramach jednego pakietu – polisy od różnych ubezpieczycieli w jednym procesie sprzedażowym. Kupując ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim można np. wybrać polisę OC u jednego ubezpieczyciela, a AC u innego. Mariusz Rosa, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4 wyjaśnia: „To nowość na polskim rynku, bo w standardowym procesie zakupowym polisy pakietowe kupuje się u tego samego ubezpieczyciela. Tu klienci mogą dowolnie łączyć te produkty pomiędzy towarzystwami, ale trzeba pamiętać, że zakres ochrony różni się od tego, który jest dostępny w standardowej ofercie ubezpieczycieli”.

W ofercie banku kierowcy znajdą ujednolicone produkty

Osoby zainteresowane zakupem polis komunikacyjnych mają do dyspozycji ubezpieczenie OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance – z czego każda, poza OC, w trzech wariantach. Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Zielona Karta ma taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego. Poszczególne warianty AC, NNW różnią się natomiast co do sposobu likwidacji ewentualnych szkód, sumy ubezpieczenia oraz kosztów ubezpieczenia. Posiadacz auta w zależności od jego marki czy roku produkcji może wybrać najbardziej optymalne dla siebie rozwiązanie kosztowe.

LINK4: „Z uwagi na skalę i liczbę klientów banku współpraca na pewno jest perspektywiczna”

„Jest to dla nas kolejny kanał dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych, wpisujący się w rozwój strategii omnichannelowej. Chcemy też sprawdzić, jak nasze produkty będą się sprzedawać w nowej formule. Z uwagi na skalę i liczbę klientów banku współpraca na pewno jest perspektywiczna” – dodaje ekspert z LINK4.

Źródło: www.link4.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago