Pekao SA to kolejna instytucja, która wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia komunikacyjne LINK4. W tej chwili produkty ubezpieczyciela można kupić w każdym oddziale banku. Jednak już wkrótce zawarcie umowy będzie możliwe także przy pomocy bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.
Ubezpieczenia komunikacyjne LINK4 są od teraz dostępne w Banku Pekao SA. Sprzedaż polis za pośrednictwem czwartego z kolei już banku to element konsekwentnie realizowanej strategii ubezpieczyciela.
– Kanał bancassurance rośnie w siłę, co nas bardzo cieszy, bo dzięki niemu klienci mogą kupić ubezpieczenia w najwygodniejszy dla nich sposób. Doświadczenia ze współpracy z każdym z tych podmiotów są dla nas bardzo inspirujące. Kanał bankowy, wspólnie z siecią agencyjną i porównywarkami, stanowi niezwykle ważny czynnik naszego wzrostu – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.
Warto podkreślić, że w porównywarce Pekao klienci mogą wybrać produkty dwóch ubezpieczycieli z Grupy PZU – LINK4 oraz PZU.
Ubezpieczyciel dodaje, że zakup ubezpieczenia za pośrednictwem banku jest bardzo prosty, bowiem liczba pól, w które trzeba kliknąć ograniczono do minimum. Co więcej, dane osobowe klienta banku i jego pojazdu, w większości przypadków, uzupełnią się automatycznie poprzez wykorzystanie danych z CEPIK, baz wewnętrznych PZU i LINK4 oraz VIN dekoder. Całość prezentowana jest przyjaznej dla użytkownika formie.
– Dzięki doświadczeniu trzech podmiotów powstało rozwiązanie, którego głównym celem jest umożliwienie klientom zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w niezwykle prosty sposób. To wyróżnia naszą ofertę na tak bardzo konkurencyjnym rynku w Polsce – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.
Po wyborze oferty LINK4 w porównywarce banku wystarczy potwierdzić jej zakup i zapłacić składkę z konta. Jest to możliwe także w ratach: dwóch albo czterech. Ubezpieczyciel zapowiada, że już wkrótce ubezpieczenie będzie można rozłożyć także na 12 rat.
Ubezpieczyciel podkreśla, że sprzedaż produktów PZU i LINK4 właśnie w Banku Pekao SA pokazuje, jak ważna i silna jest synergia w ramach grupy PZU.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy uczestniczyć w tak ważnym i przełomowym przedsięwzięciu dla grupy PZU. Startujemy zgodnie z harmonogramem, który zaplanowaliśmy półtora roku temu. To starannie przygotowana oferta. Dopracowana pod każdym względem, zapewniająca klientom obsługę na najwyższym poziomie – podsumowuje Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4, który odpowiada za kanał bankowy.
– Dzięki współpracy w ramach naszej grupy kapitałowej, wprowadzamy do naszej oferty ważny i potrzebny w codziennym życiu produkt: ubezpieczenia motoryzacyjne. Stawiamy na ofertę wysoko notowanych partnerów, a naszym klientom dajemy łatwy i szybki dostęp do dopasowanej do ich potrzeb usługi w oddziale, a docelowo w dowolnie wybranym przez nich kanale – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej z Banku Pekao.
Pekao SA to czwarty już bank, który dołącza do swojej oferty ubezpieczenia komunikacyjne LINK4. Wcześniej taką możliwość wprowadzili PKO BP, Alior Bank oraz Santander Bank Polska.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…