Oferta Trasti przygotowywana jest bardzo starannie, tak by klienci otrzymywali najwyższej jakości produkty ubezpieczeniowe, w pełni dopasowane do ich potrzeb. Towarzystwo Ubezpieczeń stawia również na systematyczną rozbudowę kanałów dystrybucji, dzięki czemu od niedawna polisy Trasti dostępne są także za pośrednictwem programu sprzedażowego SuperAgent.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami uruchomione zostały kolejne kanały dystrybucji ubezpieczeń. W tej chwili oferta Trasti dostępna jest także za pośrednictwem programu dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent. Narzędzie to doskonale wpisuje się w strategię marki Trasti – jest innowacyjne i w pełni wykorzystuje potencjał, jaki dają nowoczesne technologie. Funkcjonalności wdrożone w programie sprawiają, że większość zadań związanych ze sprzedażą i obsługą ubezpieczeń odbywa się w pełni automatycznie.
Trasti od początku działania opiera swoją działalność o najnowsze rozwiązania cyfrowe. Dzięki temu do dystrybucji produktów wykorzystywane są innowacyjne narzędzia technologiczne, takie jak program sprzedażowy SuperAgent. Nowoczesna technologia ubezpieczeniowa, która znalazła zastosowanie w tej aplikacji nie tylko wspomaga codzienną pracę, ale też jest odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów.
Program dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent to zarówno szybki kalkulator, jak i system pozwalający na zarządzanie relacjami z klientami, czyli CRM. W pełni zautomatyzowany proces obsługi i sprzedaży ubezpieczeń, umożliwiający między innymi wysyłkę powiadomień czy przygotowanie wznowień, zarządzanie płatnościami, monitorowanie pracy poszczególnych pracowników oraz weryfikacja szkoleń zawodowych to tylko część rozwiązań dostępnych dla użytkowników tego narzędzia.
Jak widać dostępność produktów Trasti w ofercie programu sprzedażowego SuperAgent jest naturalnym elementem rozwoju obu marek – łączy przyszłościowe patrzenie na branżę ubezpieczeniową oraz systematyczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
Artykuł partnera
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…