Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus, chce zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń w Polsce. Co prawda sprzedaż ubezpieczeń nie jest nowością w firmach telekomunikacyjnych, ale polisy te nie cieszą się dobra sławą wśród klientów.
Firmy telekomunikacyjne oprócz ofert związanych z usługami w sieci, sprzedają od kilku lat również ubezpieczenia. Jednak w przeciwieństwie do towarzystw ubezpieczeniowych, oferty te są bardzo skromne (przeważają polisy chroniące przed uszkodzeniem lub kradzieżą telefonu ), ponadto sposób sprzedaży nie odpowiada większości klientom. Zygmunt Solorz-Żak mając to na uwadze chce zmienić tę sytuację i postawił na sprzedaż polis w kanale mobilnym, nawiązując współpracę z Benefią z grupy VIG Polska.
Jak informuje „Puls Biznesu” szef Benefii Paweł Bisek potwierdza: „Pod koniec marca podpisaliśmy umowę. Z rozpoczęciem sprzedaży czekaliśmy, aż nasz partner zostanie zarejestrowany w Komisji Nadzoru Finansowego jako pośrednik ubezpieczeniowy. W miniony czwartek to się już dokonało, a więc nie ma przeszkód do rozpoczęcia sprzedaży pakietowych polis komunikacyjnych (OC,AC, NNW i Assistance) dla wszystkich posiadaczy smartfonów, będących klientami Plusa. Wystawienie polisy będzie dokonane bezpośrednio przez klienta Plusa w cyklu w pełni automatycznym i w niesłychanie krótkim czasie. Oferta, po zbadaniu ubezpieczeniowej historii klienta, zostanie mu przekazana w ciągu kilku sekund, a polisa w ciągu 2-3 minut. Oczywiście, taką polisę można zachować w formie elektronicznej lub wydrukowa”.
Benefia rozwija alternatywne formy sprzedaży, a współpraca z siecią Plus jest na to kolejnym dowodem. Plus wykorzysta aplikację mobilną U+, która będzie instalowana na wszystkich nowych telefonach sprzedawanych przez operatora, a pozostali klienci będą mogli ściągnąć ją z internetu. Aplikacja ma umożliwić szybką kalkulację ceny polisy komunikacyjnej (technologię dostarczy Benefia), oraz jej zakup.
Źródło: www.pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…