Prévoir zostało parterem portalu bankowości spółdzielczej BS.NET.pl. To tam będzie można znaleźć aktualne wiadomości dotyczące współpracy Towarzystwa z Bankami Spółdzielczymi. Odbiorcami portalu jest między innymi kadra zarządzająca bankami spółdzielczymi oraz firmami wspierającymi sektor bankowości spółdzielczej.
Prévoir zostało partnerem portalu informacyjnego banków spółdzielczych BS.NET.pl. Chociaż towarzystwo jest obecne w Polsce już od ponad dwudziestu lat, rynek bankowy i oferowane rozwiązania bankassurance nabrały obecnie dla tej firmy strategicznego znaczenia. Jak możemy przeczytać, model współpracy ze środowiskiem banków spółdzielczych został oparty na równoczesnym zrozumieniu i zaspokojeniu potrzeb zarówno klientów, jak i banków. Warto przypomnieć, że zakres działalności Prévoir obejmuje: oszczędzanie, zabezpieczenie kredytu, emeryturę oraz zdrowie.
– Opieramy partnerstwo na szczerości i budowaniu zaufania, posiadamy umiejętności oraz dysponujemy też odpowiednią technologią, by wspierać banki spółdzielcze w drodze do osiągnięcia statusu lokalnych liderów, zaufanych partnerów oraz umacniać postrzeganie ich jako niezawodne i innowacyjne instytucje finansowe. Jesteśmy też przekonani, że nasza ścisła współpraca z bankami spółdzielczymi przyczyni się do rozwoju lokalnych społeczności przez dedykowaną ofertę odpowiadającą specyficznym potrzebom klientów – przekonuje Dyrektor Oddziału Prévoir w Polsce i jednocześnie Dyrektor Departamentu Międzynarodowego Groupe Prévoir Khamsaya Soukhavong.
Ubezpieczyciel zaznacza, że w obecnych czasach zarówno klienci banków spółdzielczych, jak i same banki coraz częściej poszukują produktów, które zabezpieczają przed nieprzewidzianymi okolicznościami oraz zdarzeniami losowymi.
– Chcąc sprzedawać produkty szyte na miarę, zwłaszcza tym, którzy zaciągnęli długoterminowe kredyty hipoteczne i pragną zabezpieczyć swoje rodziny na wypadki losowe, musieliśmy dokładnie poznać zarówno klientów banków spółdzielczych, jak i same banki. Podążamy też za panującymi na rynku trendami i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi potrzebami klientów – mówi Agnieszka Wilusz-Wierzbicka, Dyrektor ds. Współpracy z Bankami w Oddziale Prévoir w Polsce.
W oparciu o badania rynkowe, w których wzięto pod uwagę różne profile klientów tak często różniących się od siebie banków, określone płcią, ich miejscem zamieszkania, poziomem wykształcenia oraz preferencjami zakupowymi opracowano ofertę, która w jak najlepszy sposób ma być dopasowana do konkretnych potrzeb klientów.
Ponieważ klienci oczekują, że oferowane im produkty, w tym także ubezpieczeniowe, będą do nich dobrze dopasowane a zarazem zrozumiałe w swej konstrukcji ważne jest to, by doradcy bankowi podchodzili nich bardzo indywidualnie.
– Istotny jest zwłaszcza pierwszy kontakt z klientem, podczas którego powinno się w sposób zrozumiały i syntetyczny objaśnić charakterystykę danych produktów – podkreśla dyrektor Agnieszka Wilusz-Wierzbicka.
Dyrektorzy Regionalni Prévoir wyjaśniają, że to pracownik banku mający bezpośredni kontakt z klientem pełni kluczową rolę w przekazywaniu mu rzetelnych informacji. Dlatego warto go odpowiednio zmotywować, co przełoży się na sukces w sprzedaży.
Źródło: Prévoir, Bs.net
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…